Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Er ikke noe poeng i å tenke og gruble for mye. Gå på kino, og deretter kan du jo spørre henne rett ut om hun er interessert.

Tja... er vel ikke tøff nok. Litt pysete. Men hvordan hadde du, som jente, oppfattet det hvis en kollega hadde vist interesse, når du ikke var interessert? Ville det blitt vanskelig å jobbe sammen etterpå? Akkurat nå jobber vi ganske tett sammen, og har det veldig koselig, så jeg er redd det skal forandres.

 

Nå skal hun bare jobbe en uke eller to til da, for hun er sommerhjelp, men kommer kanskje tilbake neste sommer også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer jo litt ann på hvor lenge du har kjent jenta da...har du kjent henne i 2 uker å braser på med at du har følelser osv kan dette sikkert virke skremmene for henne....

Har jobbet med henne til sammen... 3 uker eller noe, men hun har jobbet der i over en måned da. Pluss litt i fjor, men da jobbet jeg ikke med henne.

 

Å kalle det følelser er vel å gå litt langt, men hun er veldig søt og snill da :-) Også er hun lett å prate med. Så... interessert... ja, men følelser? Det er litt for tidlig å kalle det det.

Lenke til kommentar
Er ikke noe poeng i å tenke og gruble for mye. Gå på kino, og deretter kan du jo spørre henne rett ut om hun er interessert.

Tja... er vel ikke tøff nok. Litt pysete. Men hvordan hadde du, som jente, oppfattet det hvis en kollega hadde vist interesse, når du ikke var interessert? Ville det blitt vanskelig å jobbe sammen etterpå? Akkurat nå jobber vi ganske tett sammen, og har det veldig koselig, så jeg er redd det skal forandres.

 

Nå skal hun bare jobbe en uke eller to til da, for hun er sommerhjelp, men kommer kanskje tilbake neste sommer også.

Det er lenge til neste sommer. Sikkert ikke noe stress :) Det er jo bare koselig at noen liker deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...