Putekos Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hehe. Samme sier jeg. Nåja, jeg bruker det uansett fordi jeg synes jeg ser rålekker ut i det. Da får han bare bli sur. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Få se bilde av skjørtet da, AnAnAs Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Få se bilde av skjørtet da, AnAnAs Kom til Oslo i kveld og møt meg så får du se Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 *skuffet* *gledet seg* Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 herregud jeg må ha blingsa et lite øyeblikk her... fikk det for meg at du var/er gutt.. jeg bruker det fordet... synes jeg ser rålekker ut i det.. <- den kan få enhver til å lure.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 æsj.. det funker nok heller dårlig. få se bilde! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Komman.....la oss gruppe presse thea. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) vel, jeg og hadde syntes skjørtet var for kort hvis det hadde grenset mellom skjørt og belte, men det er vel muligens ikke tilfellet her. Endret 7. august 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 grensen går vel når skjørtet ikke går nedenfor rumpen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Eneste måte å avgjøre på er å se bilder.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jupp. Menneh.. hvordan man ter seg i korte skjørt har jo også mye å si. Noen jenter KAN rett og slett ikke gå med skjørt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jo kortere, jo bedre sier nå jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Sier du det hvis damen din går på fest uten deg også? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Sier du det hvis damen din går på fest uten deg også? Min elskede sa nettopp at hun ikke ville like noen nå for tiden så det driter jeg langt i. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Vil hun ikke like deg? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Nei. Ser ikke sånn ut gitt. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 kom til å huske på en artig rampestrek fra min yngere alder. I ca. 3 klasse draiv vi å bygde hytter i skogen av store stokker og kvister og slikt. Vi lagde en ganske kul hytte som vi faktisk kunne gå opp på take på og stå helt oppreist inne i. Det var en stor feit fyr som vgikk i 6 som skulle ødelegge hele tiden, så vi bestemte oss for å lure han. Vi lagde en felle som gikk ut på at vi sammla en hel hæv sånne nyper, de klør jo de frøa inne i dem. Vi knuste en hel hæv slike frø og samla det opp. Vi lagde en felle som gjorde at den blandinga vi lagde av knuste nype frø pluss litt annnet skle i nakken på han som skulle ødelegge. Det rare var at det faktisk funka. Han kom inn i hytta mens vi var der. Han trokka over fiske snora som var utløseren og fikk faktis hele gereia ned i hode og videre i nakken. Han forta seg hjem for å dusje. Vi hadde vel flaks at han ikke dengte oss føre han dro. Det var kanskje litt slemt, men... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Nei.Ser ikke sånn ut gitt. Kjipern Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Tja, jeg trodde jeg bare skulle gi faen og alt gå videre... Men jeg er litt lei meg, snodig nok. Sære greier dette her. Men da blir det 100 timer foran pc'en de neste dagene... (Noe det hadde blitt uansett da jeg mangler genene for sosial adferd). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg