Ueland Skrevet 7. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 HolgerLudvigsen: Hva heter du på Blink? så kom dere inn i hw.no gruppen da Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Sitter ute og steker meg sammen med min nyanskaffede laptop. *Kosepå WLAN* Det vil jeg også, men den bærbare pc'en min funker ikke lenger. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Oj, kanskje jeg skal skippe pastasausen med ekstra hvitløk til middag, da jeg får damebesøk ikveld. Men det er jo godt da... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Hm, da blir det drikking på meg i kveld.. *kjøre på butikken* Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 B|Real: hvorfor dårlig humør? :/ Glovarmt her i Stavanger, nesten for varmt til å være ute... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Hm...lurer på hva jeg skal gjøre med pc'en mens jeg er borte. Vet at min bror kommer til å bruke den. Er det så lurt å la han bryte seg på fedora når han ikke en gang klarer windows ordentlig? o_O cecolon: It's just one of these days where you don't want wake up.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Surt =/ kjenner til det Broren min skal ta over PCen mens jeg er vekke, men han _nekter_ Linux... (12 år gammel, vil helst spille.) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Glovarmt her i Stavanger, nesten for varmt til å være ute... Seriøst kor kom denne varmen fra med sånn sjokk! Idag tidlig når eg sto opp har det vært friskt og greier men for 2timer kom solen og nå er det syden temperatur ute/inne. Sitter og sil svetter her. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 menmen.. nå skal jeg løfte litt vekter tenkte jeg...det er jo deilig på en _sinnsyk_ varm sommerdag men blir man tvingt av pappa, så blir man tvingt av pappa Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Skal pumpe senere. Har begynt men er ganske slapp med det nå i varmen. Venter til det blir kjøligere i kveld. Tror eg begynne å pumpe seriøst nå. Altså pumpe meg stor igjen og få slanket meg for det trenger eg alvorlig. Begynner seriøst å bli overvektig og det må det bli slutt på NU!! Er dritt lei! Endret 7. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Legge om kostholdet er en god start.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Yup det har eg smålig begynt med allerede. Bedre med sakte men sikkert enn sjokk start som for meg til å angre. Denne gangen skal eg ta det med ro og la tiden gjøre sitt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Ohhyeah...hjemme fra arbeid... Var ikke no godt å jobbe i dag, siden jeg hadde fått i meg litt for mye spirt i går Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Nå skal jeg møte en venninne som jeg har vært uvenn med i seks måneder. Vi skal rusle rundt og titte i byen. Fint jeg er flink til å prate for meg. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 hvordan gikk det med shoppingen da AnAnAs her er det grill party i dag, jeg og søss har invitert folk og hu er 5 år eldre enn meg hehe.. det blir morro :D synd dama mi er på hytta :| Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Ehh... Shoppingen gikk til helvete. Jeg kjøpte et skjørt, som kjæresten synes var for kort, som jeg har planlagt å gå med i kveld. Da begynte han å furte og da stakk jeg hjem. Nå driver han og sender masse meldinger. Etterpåklokhet. Grillparty er fett! Har nettopp spist en og en halv hamburger med kyllingkjøtt, men er fortsatt sulten, men pappa ødela appetitten gitt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Skjørtet er helt sikkert akkurat passe langt Grillparty er fett ja, søss lager kyllingfilegrillspid og vi har masse stash til å ete ved siden av pluss jeg har drinkmixemaskin greie som helt klart kommer til å bli brukt en del i kveld.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Digge saker Dr3as. Åh, blir gal av denne familien. De jeg egentlig skulle flytte til, ombestemte seg visst og - vips! - var jeg stuck in this hole AGAIN. Trenger vel ikke si at jeg tilbringer mest tid UTE, UTE og UTE? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Jeg kjøpte et skjørt, som kjæresten synes var for kort WTF? Endret 7. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 for kort? værste jeg har hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg