ahpadt Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Gjesp.. Har funnet ut at laptop ikke er noe for meg. Ihvertfall ikke som hovedmaskin. Makan! Har jævlig vondt i magen nå også. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Noen som har peiling på forsterkere? Jeg har en forsterker på 2x45W som driver en 15" bass og 2 høytalere.. vil ha en ny som kan gi mer til bassen, hva skal jeg kjøpe, som ikke er så dyrt? Uff, blir litt teknisk for denne tråden, men orker ikke starte en ny. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Står opp og er i like dårlig humør som jeg var da jeg la meg. Er bare å forsette å høre på radiohead i dag da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Står opp og er i like dårlig humør som jeg var da jeg la meg.Er bare å forsette å høre på radiohead i dag da Lag deg noe godt å spise (dvs. Ikke grandis, men kanskje et godt smørbrød), sleng deg i badekaret, og putt noe rolig musikk (alà. Sigur Rôs) i CD-spilleren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Står opp og er i like dårlig humør som jeg var da jeg la meg.Er bare å forsette å høre på radiohead i dag da Lag deg noe godt å spise (dvs. Ikke grandis, men kanskje et godt smørbrød), sleng deg i badekaret, og putt noe rolig musikk (alà. Sigur Rôs) i CD-spilleren. Vi får se...ned å spise nå i allefall. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Arggh. Svogeren har vært i usa og greier og eg ga han penger så han kunne kjøpe noen kule baseball jerseys men så kommer han med 5 (altså billige for han skulle vel egentlig bare hatt råd til 2) jerseys av dårlig kvalitet med noe plast på. Eg som hadde gledet meg. Faen nå er eg skuffet og irritert. En av de har en idiot figur som nærmest ligner noe disney idioti. FAEN!!! Typisk! Jaja Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 SnowDOG_: er det no slags festival i bergen nå? syns jeg hørte no om det.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Godt mulig. Sikkert bare møkka musikk siden eg ikke har hørt noe om det. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Godt mulig. Sikkert bare møkka musikk siden eg ikke har hørt noe om det. sikkert bare møkk ja..så det på tv'n skjønner du..hm Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Godt mulig. Sikkert bare møkka musikk siden eg ikke har hørt noe om det. Liker ikke du Spetakkel? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) *slettet* Endret 7. august 2004 av Camron Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det er Lost Weekend på askøy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Godt mulig. Sikkert bare møkka musikk siden eg ikke har hørt noe om det. Liker ikke du Spetakkel? Liker de fordi de er fra bergen i tillegg at de er kompiser av meg men......ikke nok å få meg ut der liksom. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=73&t=278906 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hehe Holger, den måtte kommenteres frøys ned cola nå gleder meg til colaslush DIGGER VÆRET Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Møkkvær her. Kan begynne å regne nårtid som helst... Opeth nå.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Altfor fint vær her. 27 grader og litt overskyet. Sitter ute og steker meg sammen med min nyanskaffede laptop. *Kosepå WLAN* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg