Term Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Damn fant det ut rett etter jeg hadde posta. Glemte meg litt. Argh. Tror jeg skalsøke litt rundt der når jeg er oppe hjemme for å finne litt photoshop inspirasjon. Irriterer meg litt at jeg ikke er flinkere å tegne. Var decent til det en gang i tida. Men det er alt for lenge siden nå. Klarer ikke finne inspirasjon nå lenger. Eller av og til når jeg sitter på jobb å kjeder meg. Men det er begrenset hvor enormt bra det kan bli med en kulepenn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Gjør det term og la oss gjerne få se litt av det du tegner også. Eneste jeg kan tegne er strekmanner Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 jeg legger meg Lenke til kommentar
cerion Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 jeg legger meg Fo' shizzle ma' nizzle! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 *snufs* vakker film! Syns den var dritt bra egentlig. Var i akkurat humøret for sånn type film og har egentlig bare sett dritt filmer i det sistet så den var midt i blinken. Tror eg legger meg snart. surfe litt til. Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) jeg legger meg Skal prøve. Får mweg scanner nå, eller dvs jeg stjeler modern sin siden hun har to nå. Tegnet en ok vampyr nå, men var ikke helt fornøyd, så den gikk i søpla. Bruker vanligvis å få hodet temmelig ok, men så sliter jeg litt med proposjonene til kroppen. Skal se om jeg klarer å ordne det litt bra. Trenger blyanter til slikt. Snowdog: joda en god stemningsfilm. Men den var jo ikke akkurat noe knallbra film innholdsmessig En lett romantisk komedie. Endret 7. august 2004 av Term Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Å jesus jeg er fylle syk! Å jeg skal snart på jobb jo Har vertfall et problem, av en eller annen grunn har noen putta maskara på meg, åssen får jeg det vekk? Endret 7. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Å jesus jeg er fylle syk! Å jeg skal snart på jobb jo Har vertfall et problem, av en eller annen grunn har noen putta maskara på meg, åssen får jeg det vekk? Hehehe Sminkefjerner Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Å jesus jeg er fylle syk! Å jeg skal snart på jobb jo Har vertfall et problem, av en eller annen grunn har noen putta maskara på meg, åssen får jeg det vekk? White-sprit Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 White-sprit er ikke noe du vil ha i øya altså. Di mor har nok sminkefjerner liggende haddis.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Å jesus jeg er fylle syk! Å jeg skal snart på jobb jo Har vertfall et problem, av en eller annen grunn har noen putta maskara på meg, åssen får jeg det vekk? White-sprit Dagens beste forslag? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Å jesus jeg er fylle syk! Å jeg skal snart på jobb jo Du har jo bare deg selv å takke da Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Imorra drar jeg til frankrike, men først kjøper jeg meg kamera til 5000. Når jeg er tilbake skal jeg jaggu poste bilder fra den franske riviera til folks misunnelse Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Nå skal typen og jeg til byen for å kjøpe klær til meg. Jeg tror ikke han vet hva han har sagt ja til. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Nå skal typen og jeg til byen for å kjøpe klær til meg. Jeg tror ikke han vet hva han har sagt ja til. Stakkars fyr. Å shoppe med jenter er risky greier. :/ Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Har enda mareritt om den gangen jeg var med to jenter til London... 12 timer (!!!!) i strekk med shopping... Bare det og kunne greie sånt er en sjukdom i seg selv! Endret 7. august 2004 av dimdal Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Har enda mareritt om den gangen jeg var med to jenter til London... 12 timer (!!!!) i strekk med shopping... Bare det og kunne greie sånt er en sjukdom i seg selv! Men.... hvorfor ble du med rundt i 12 timer? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Kanskje jentene var fine da, vet du. Nå føler jeg meg som en jævla fjortis med store rosa øreringer, men de er litt morsomme også da Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 serriøst!!!!! tror jeg klikker.. noen som gidder å hjelpe meg? dæven Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Men.... hvorfor ble du med rundt i 12 timer? For å si det på tysk: Ich bin ein Idiot. Også hadde de nøkkelen til hotellrommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg