Marvil Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Hm nu skjedde det någet rart. Skulle åpne en brusflaske som var rimelig frosset. Åpna korken, alt så ut til å gå fint, så plutselig sto spruten opp.. Tok lissom ikke helt av da jeg hadde shorts på meg. Det var kaldt det. PLuss et skrivebord fullt av brus.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Hm nu skjedde det någet rart. Skulle åpne en brusflaske som var rimelig frosset. Åpna korken, alt så ut til å gå fint, så plutselig sto spruten opp.. Tok lissom ikke helt av da jeg hadde shorts på meg. Det var kaldt det. PLuss et skrivebord fullt av brus.. kansje bussssjåføren var fråssen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Hm nu skjedde det någet rart. Skulle åpne en brusflaske som var rimelig frosset. Åpna korken, alt så ut til å gå fint, så plutselig sto spruten opp.. Tok lissom ikke helt av da jeg hadde shorts på meg. Det var kaldt det. PLuss et skrivebord fullt av brus.. kansje bussssjåføren var fråssen Haha, ja kanskje det.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Yeah Yaeh..prøver å legge meg nå da... ALDRI om jeg skal røre alkohol igen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Hihi. Var på kino og så "1 ubesvart anrop" nå. JÆÆVLIG CREEPY. Beit nesten av typens tommel. Etter det satt vi oss i en skog og drakk, for vi gadd ikke gå en halvtime til festen. Så etterhvert begynte vi å rote litt og det ene førte til det andre, og nå ...vel, jeg bare gliser, jeg. Jeg ser ikke ut nå, så tror jeg drøyer bildene til recent pic post til imorra, ja. Tror ikke dere vil se en full Thea med egyptisk nattkjole Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Tror ikke dere vil se en full Thea med egyptisk nattkjole Hvorfor ikke. Men jeg sliter seriøst med å få sove om dagen. Har ligget i sengen i nesten to timer uten å få sove, begynner å irritere meg nå. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 nei nå er det natta..natta Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Eg vil se deg slik typen din så deg. Are you.....yellow? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Eg vil se deg slik typen din så deg. Are you.....yellow? green? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Daua folk eller..? Lenke til kommentar
cerion Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 "Erru dø eller?" (Har det fra en reklame for Flax-lodd, men hva het isbjørnskinnet?) Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Neida, nå erre jobb om 30 minutter Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Dokkor kjeder meg. Underhold meg eller dø! Edit: Går og mekker meg noe mat så skal eg finne meg en film å glo. Er eg egentlig ikke litt rar når eg laster filmer hele veien men ser de aldri. Edit2: Har 103 filmer liggende på maskinen nå og eg kjeder meg. Endret 7. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
cerion Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Underholdning for de på forumet som ikke er pro-amerika: Noen Bush-utsagn Endret 7. august 2004 av cerion Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Så Rambo - First Blood nå ista.. Fin film.. Blir vel litt Friendstitting nu tipper jeg. Begynner på sesong 1 og ser oppover. Har gjort det maaaaaaaaaaaaaange ganger nu.. Ingenting over, ingenting ved siden.. Edit; Bytta litt om. Endret 7. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Har bestemt meg for 50 first dates elns. brb. Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Har bestemt meg for 50 first dates elns. brb. underholdene film for så vidt. Ikke noe å rope hurra for da. Jeg har også sinnsykt mye filmer nå som jeg skal starte å se på nå som jeg må vente på nytt nett. Så endelig shrek 2. hadde glemt den av, og det er lenge siden jeg har flirt så mye når jeg er alene. Veldig mye bedre enn 1a. Så også "the unforgiven" (nådeløse menn) i kveld. Den filmen er så bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Byttet avatar. Tror jeg skal ha no boobookittyfuck avatarer nå frammover. Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) :!: han hadde et kult navn da. Og mye bra bilder også.. .wow noen av disse er så jævli bra å tegne edit: likte denne Endret 7. august 2004 av Term Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 :!: han hadde et kult navn da. Og mye bra bilder også.. .wow noen av disse er så jævli bra å tegne edit: likte denne Vet. Dog, du kan ikke linke videre fra deviantart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg