Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm nu skjedde det någet rart. Skulle åpne en brusflaske som var rimelig frosset. Åpna korken, alt så ut til å gå fint, så plutselig sto spruten opp.. :huh:

Tok lissom ikke helt av da jeg hadde shorts på meg. Det var kaldt det. PLuss et skrivebord fullt av brus..

kansje bussssjåføren var fråssen :hmm:

Haha, ja kanskje det..:)

Lenke til kommentar

Hihi. Var på kino og så "1 ubesvart anrop" nå. JÆÆVLIG CREEPY. Beit nesten av typens tommel. Etter det satt vi oss i en skog og drakk, for vi gadd ikke gå en halvtime til festen. Så etterhvert begynte vi å rote litt og det ene førte til det andre, og nå ...vel, jeg bare gliser, jeg. :whistle:

Jeg ser ikke ut nå, så tror jeg drøyer bildene til recent pic post til imorra, ja. Tror ikke dere vil se en full Thea med egyptisk nattkjole :thumbdown:

Lenke til kommentar

Dokkor kjeder meg. Underhold meg eller dø!

Edit: Går og mekker meg noe mat så skal eg finne meg en film å glo. Er eg egentlig ikke litt rar når eg laster filmer hele veien men ser de aldri. :roll::ermm:

Edit2: Har 103 filmer liggende på maskinen nå og eg kjeder meg. :dontgetit:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Har bestemt meg for 50 first dates elns. brb.

underholdene film for så vidt. Ikke noe å rope hurra for da.

Jeg har også sinnsykt mye filmer nå som jeg skal starte å se på nå som jeg må vente på nytt nett. Så endelig shrek 2. hadde glemt den av, og det er lenge siden jeg har flirt så mye når jeg er alene. Veldig mye bedre enn 1a.

Så også "the unforgiven" (nådeløse menn) i kveld. Den filmen er så bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...