Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg er bare slem mot kjæresten min, når han er så snill mot meg. Har bare vært bitchy med han i hele dag. Jeg får være litt snill på kino i kveld da. Har ingen av dere opplevd at en kjæreste er litt FOR klengete? Føles ut som han er oppå meg hele tiden. Can't breathe. Gah. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er bare slem mot kjæresten min, når han er så snill mot meg. Har bare vært bitchy med han i hele dag. Jeg får være litt snill på kino i kveld da. Har ingen av dere opplevd at en kjæreste er litt FOR klengete? Føles ut som han er oppå meg hele tiden. Can't breathe. Gah. :dontgetit:

Gjøre litt andre ting enn å bare være rundt hverandre da?..

Lenke til kommentar

Gjøre litt andre ting enn å bare være rundt hverandre da?..

Jeg kom hjem fra Egypt for noen dager siden, og har vært der i en måned. Burde jo egentlig være klistret på han jeg også, men jeg er ikke den type person som må klenge og kysse og kose bare fordi man er glad i hverandre. Kanskje jeg bare er litt dum. Vet ikke hva det er med meg.

Lenke til kommentar

Then you need to tell him! Det hjelper vel verken deg eller at han du er "bitchy" mot ham hele tiden...Det gjør vel bare at han føler seg mindre bra, og du også kanskje, hvis du får dårlig samvittighet..? ond sirkel!

 

Prøv dette..skriv en liste over ting som irriterer deg ved ham. Og skriv en liste over ting som du liker at han gjør. (Hold de for deg selv kanskje)..

Så kan du prøve å tenke på hvordan det hadde vært hvis alle de tingene du irriterer deg over hadde vært helt borte. Hadde det vært positivt? Eller hadde det blitt "kjedelig"? Er det noen få hovedting du kunne ha tatt bort kanskje?

 

Uansett så må du prøve å forklare ham det tror jeg..Og snakke om hva du ærlig og oppriktig mener at kan gjøres for at ting skal bli bedre.

 

Lykke til :) *forventer rapport* hehe :)

Lenke til kommentar
Jeg kom hjem fra Egypt for noen dager siden, og har vært der i en måned. Burde jo egentlig være klistret på han jeg også, men jeg er ikke den type person som må klenge og kysse og kose bare fordi man er glad i hverandre. Kanskje jeg bare er litt dum. Vet ikke hva det er med meg.

Gutter kan i hovedsak reagere på to måter hvis kjæresten er bithcy. Noen trekker seg veldig mye bort og unngår kontakt, andre blir mer klengete fordi de blir redde for å miste deg. Så det er nok bedre å snakke med han om det... vær ærlig. Det er det eneste som vil hjelpe i dette tilfellet. Å være bitch vil ikke hjelpe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Hvis det er mye du ikke liker, så kan du jo ta det over flere dager, kjipt å få masse dritt slengt etter deg av selveste dama på en og samme dag :)

Hvis det hadde vært sååå masse dritt, tror jeg neppe jeg ville vært sammen med han. Er bare et par småting som irritererer meg sykt mye.

Lenke til kommentar
Hvis det er mye du ikke liker, så kan du jo ta det over flere dager, kjipt å få masse dritt slengt etter deg av selveste dama på en og samme dag :)

Hvis det hadde vært sååå masse dritt, tror jeg neppe jeg ville vært sammen med han. Er bare et par småting som irritererer meg sykt mye.

Var ikke akkurat det jeg tenkte på.

Pleier jo å være en del småting som bare er irriterende, men ikke noen grunn til å ikke like han på, hvis du skjønner.

 

Er så elendig til å forklare/formulere meg :blush:

 

Men da ble det jaggu en tur ut i dag og :o

Lenke til kommentar

Fryktelig så mye folk her vet om gutter og hvordan gutter tenker.

 

I går gjorde jeg noe som jeg aldri har gjort før...å sende nakenbilder :p

Var artig :p

Er utrolig hvor mange psycho-damer man treffer på msn.

 

Skal å hente min lillebror senere i dag så jeg får se om jeg får tid til å legge inn fedora :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...