Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde innflytningsfest på den nye hybelen min her om dagen. Så fikk folk lov til å spille musikk, men tror dere ikke noen gras-gjøker har klart å sprenge bass elementene i høytalerene :realmad:

 

Så nå skal jeg ut med noen tusen for et helt nytt anlegg. Det blir Cerwin-Vega & NAD. Fin kombinasjon :yes:

 

Men det er ikke til å komme over at det ble en dyr fest...

Lenke til kommentar
Oppkjøring på onsdag. Nervøs som bare det. Noen som har tips til hva jeg bør/ikke bør gjøre denne dagen? Og ikke kom med "Kjør bra" eller "Følg reglene." Jeg mener mer som avspenningsmanøver eller lignende...

God morgen :) Har hatt LAN i en uke, har ødelagt døgnrytme.. nettopp stått opp.

 

Men: prøv å tenk at det ikke er så vanskelig. Hvis du føler at du kan kjøre, mestrer bilen og trafikken, skal det ikke være noe problem. Du har jo dessuten en oppvarmingstime, som tilsvarer oppkjøringen. Slik slipper du å begynne dagen med oppkjøring, du er allerede godt i gang når sensoren kommer. Da jeg kjørte opp i januar (?), var jeg helt sinnsykt nervøs før sensoren kom i bilen. Han begynte å snakke litt, og det gikk fort over. Forsøk å ha en naturlig dialog osv osv :]

 

Så må du huske at en liten feil trenger sensor ikke å bry seg om en gang. Kjører du i litt for lav fart en plass fordi du ikke vet hva fartsgrensen er, trenger dette ikke ha noen som helst innvirkning. Det er feil du gjør konsekvent som kan felle deg, som å kjøre for fort inn i hvert kryss, eller unnlate å sjekke blindsone hver gang. Feil der sensor må gripe inn (f. eks. styre unna gamle damer :)) kan også være fatale.

 

Lykke til! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...