Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Trening AS!

Amagad, du visste om det!

Men hva koster det der da?

Kan virke ok å gå der, med tanke på at jeg skal gå på skole til høsten i Volda. Media! :w00t:

Volda er knall vet du :thumbup:

Tror det koster 1100 for 3 måneder der nede, er ikke _helt_ sikker though. Sjekk ut siten deres du :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag ble det nok mer shopping enn trening. Jeg trente bare 1 og en halv time. :blush: Men jeg shoppet i fire :w00t: I en butikk var det en gutt som så skikkelig på meg, og jeg så på han fordi han så så JÆVLIG kjent ut. Han så ut som en fra forumet. Forumgutt, dukk opp! :p

 

I morgen skal jeg til Huk og bade :)

 

Btw.. Nå merker jeg at jeg har savnet MELKESJOKOLADE. Fy faen så digg. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Livet her i bergen er vel greit. Går så sjeldent ut for tiden. Funnet leiglighet/hybel enda?

Ja har det. Snakket med læreren på Noroff i Bergen og han nevnte at de hadde studenthybler der :) Høres bra ut etter min oppfattning ;)

Så nå flytter du fra hånes? :dontgetit:

Yupp :) er egentlig stortsett fornøyd. Bergen virker som en flott by.

Lenke til kommentar
Marvil : Gled deg til å bo hjemmefra. Det er noe spesielt med første året man gjør det. Bodde på Folkehøyskole jeg da, og det er kanskje litt annerledes enn der du skal bo?

Aner ikke.

 

Skal bo i "blokk" med 120 andre studenter..:) Håper det kan bli litt heftig. Spesielt med fiber mellom studentbyene (4stk totalt) og egen DC-Hub..:)

Lenke til kommentar
Nam nam nam! Kakemonsteret strikes again :whistle: All denne treninga for å dytte i meg sjokolade etterpå. Mye vits :ermm:

Næææ, Karate-trenern min har nevnt opptil flere ganger at man bør få i seg noe etter trening, gjerne en liten sjokoladebit! Spiser du ikke noe, vil kroppen hente energi fra musklene dine (bryte de ned), men får du noe i deg bruker'n det i stede! Sa han iallefall....

Lenke til kommentar
Nam nam nam! Kakemonsteret strikes again  :whistle: All denne treninga for å dytte i meg sjokolade etterpå. Mye vits  :ermm:

Næææ, Karate-trenern min har nevnt opptil flere ganger at man bør få i seg noe etter trening, gjerne en liten sjokoladebit! Spiser du ikke noe, vil kroppen hente energi fra musklene dine (bryte de ned), men får du noe i deg bruker'n det i stede! Sa han iallefall....

Raske karbohydrater skal du spise maks 5 minutter etter en hard treningsøkt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...