Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange tekniske spørsmål her plutselig.

 

Akk eg stinker!! Var og trente litt isted (jepp begynt å løfte vekter igjen) og svettet jo en del. Vel som eg skrev igår så holder de på å fikse noe rør greier på badet og eg får ikke dusjet før om noen timer. Gikk nettopp ut med hundene og det begynte å hølje ned og nå er eg våt,svett og klam. Utrolig ekkel følelse. :hrm::thumbdown:

Lenke til kommentar

@Holger; Jeg har HP Compaq NX7000 og har intet å utsette. Dette er da en av toppmodellene (7010), though..

 

I dag har jeg shoppa ting til jeg skal flytte. Hater egentlig slikt, men gikk egentlig lettere enn jeg trodde. Har handla dyne, pute, håndklær, vaskekluter, bestikk, bordvifte, servise, gryter, steikepanne og kjøkkenting. Har sikkert glemt noe her.

Skulle også kjøpe sånn "kjøleboks" som går på strøm, til å ha på rommet til å avkjøle div ting i, men de var utsolgt for tiden. Satser på at det kommer inn igjen før jeg flytter.. :)

Lenke til kommentar
Er Noroff noe tess? Har folk som går der sjelden får jobb jeg.. :dontgetit:

Hm, jeg har selv vurdert å gå der, og folk sa til meg at Noroff hadde fått et negativt rykte i bransjen.. :dontgetit: Fant aldri noe dokumentasjon eller lignende på dette, de jeg ser som har gått der har fått jobb. Det er jo selvsagt mange faktorer som spiller inn på jobbmarkedet. Karakterer, flyttevillig osv.

 

Men man kan jo heller ikke se bort i fra det at f.x Microsoft og TV3 (til Bigbrother) bruker Noroff-studenter..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...