dimdal Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kombinasjon av kjedsomhet og trøtthet.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jaja...tar natta jeg.. Må prøve å være litt opplagt til jobben i morgen... Natti natt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Flott da vet jeg det, snakkes ikke der da siden jeg ikke orker IRC. Så hvorfor i helvete spørre? Gutter er faen meg det mest skrudde på jord. Take a chillpill babe.. #hw.no@undernet er plassen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Take a chillpill babe.. Jada, jada. Skal ta en pille og stappe den oppi ræva på den første gutten jeg ser i morgen. Jada, jada. Pille. Nå. Meg. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Endret 5. august 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Take a chillpill babe.. Jada, jada. Skal ta en pille og stappe den oppi ræva på den første gutten jeg ser i morgen. Jada, jada. Pille. Nå. Meg. Woha, isn't ellingsrud all about peace&love? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 But where..? Undernett, oslo kansje? Tipper du finner den på Undernet, Amsterdam også. Og alle andre Undernetservere.. IRC; #hw.no @ Undernet #WDS @ Undernet #hardware.no @ EFNet <- Offisiell, support. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Woha, isn't ellingsrud all about peace&love? Du har vært her en del ganger. Nå må du ikke la ghetto'n lure deg. Husker du ikke: "Jeg tror ikke Thea liker meg så særlig." Du-uh. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ikke engang nevn det. Har prøvet å fortrenge den dagen! Hadde du bare tatt ferden til t-banestasjonen.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Take a chillpill babe.. Jada, jada. Skal ta en pille og stappe den oppi ræva på den første gutten jeg ser i morgen. Jada, jada. Pille. Nå. Meg. Så gently man er Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Da legger jeg meg, skal kjøpe meg klær i morra. Sjekk forresten ut det siste bildet jeg har laga: http://www.deviantart.com/deviation/9487030/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Fy fan så tragisk. Kjeder meg som pokkern.. Når skal du i militæret B|Real..? Og, er det mulig å kjøpe sportsklær på nettet..? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Fanken eg er kåt! Må gjøre noe med det snart. Har ikke wanket på flere dager nå og det har HAR VÆRT VARMT! Anyways..... hadde vist ikke så mye å fortelle... jo idag var det ganske fuktig varme... fuktig... Endret 5. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Du er ikke den eneste. Merker det selv også. En berøring, og det er gjort. Kanskje vi har blitt nymfomane... eller ikke. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nymfoman.....du sier noe der. Er ikke lett å være mann. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 *spore av* Ananas: Har du siamesiske tvillinger i avataren? ... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nymfoman.....du sier noe der. Er ikke lett å være mann. Nei, er ikke lett å være mann Haltan: Aner ikke. Alle avatarene mine (unntatt bildene av meg) kommer fra en og samme side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg