Goophy Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Å klippe seg er det verste som finnes. Ikke for meg! Du er jente, jenter liker sånt. Gutter skal ikke bry seg om hvordan de ser ut. (Er vel bare jeg som praktisere det though . ) Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du er jente, jenter liker sånt.Gutter skal ikke bry seg om hvordan de ser ut. (Er vel bare jeg som praktisere det though . ) Man kan fint kombinere de to! Jeg har latt håret bare gro, og det er nå langt og tjukt. Mange venninner av meg liker det svært godt, sier jeg har slikt hår de vil ha og greier, og har opplevd flere ganger venninner si til andre venninner "kjenn på håret hans'a!" mmmm, koser meg jeg ..... T.o.m modern liker håret mitt, får sikkert deng om jeg skulle klippe meg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Heldig du er da. Har bare hørt "Klipp deg a, du ser ikke ut." jeg. Må vel la det gro enda lengre, ja... Da blir der bra. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Mange venninner av meg liker det svært godt, sier jeg har slikt hår de vil ha og greier, og har opplevd flere ganger venninner si til andre venninner "kjenn på håret hans'a!" mmmm, koser meg jeg ..... Du får be ett par stykker hjem til deg, og love de at de da får lov til å føle på "alt" håret ditt. "Alt"... if you know what I mean :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Gutter skal ikke bry seg om hvordan de ser ut. Sprad nedover Karl Johan i morgen kun iført ballerinaskjørt og naziboots. Du bryr deg jo ikke... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hehehe, tok den! Kan prøve neste gang Goophy, la det bare gro ja. Før mitt la seg noe særlig, så jeg ut som ei lyspære. Har alltid vært tjukt og da ble et slik først. Bare husk å vask det ofte; er noe damer ikke liker er det langt, fettete hår på gutter (fikk skyt for dét og) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Sprad nedover Karl Johan i morgen kun iført ballerinaskjørt og naziboots. Du bryr deg jo ikke... Duger ballerinaskjørt og slalomstøvler gjennom halve chamonix by? Glad ingen hadde med seg kamera. Mad Wolf: Håret mitt er så tynt at det er ikke noe problem, men fett blir det. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Tror jeg har noe på hårbørsten og i dusjsluket du kan få Hmmm, sliter forumet litt igjen i kveld? Endret 4. august 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 whææ...sotte å prate med ei vennine på msn i 3 timer... Ny rekord jo... :O Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hmmm, sliter forumet litt igjen i kveld? Hmm.. fikk ihvertfall 404 de 3 siste timene nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Mr.Ueland kom på MSN og 3 min senere så var forumet oppe Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Nå har jeg vært og kranglet med kjæresten. Andre dagen vi er sammen etter en måned, og vi krangler allerede. Har jeg eller han rett her; Det er en venn av meg som for en stund tilbake sa noe til han om meg som er veldig sårt for meg, som jeg ble veldig, veldig trist av, men han vil ikke si hvem det var. Han sier at han ikke vil såre meg ved å si noe jeg ikke trenger å vite, og at jeg bare bør glemme det. Selv vil jeg vite det slik at jeg vet hvilken venn jeg skal dele ting med og ikke. Endret 4. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du har rett til å få vite det. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 whææ...sotte å prate med ei vennine på msn i 3 timer...Ny rekord jo... :O Ok, den samtalen ble snål... Har jo dame å greier jeg Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Om lørdagen så klippet jeg meg, helt ned til 1-2mm på hele hodet.. La ut bilde og greier.. Var det noen som brydde seg? Neida Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Om lørdagen så klippet jeg meg, helt ned til 1-2mm på hele hodet.. La ut bilde og greier.. Var det noen som brydde seg? Neida Du whina ikke nok. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Om lørdagen så klippet jeg meg, helt ned til 1-2mm på hele hodet.. La ut bilde og greier.. Var det noen som brydde seg? Neida Du ropte og skreik ikke så mye som HalTan.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Om lørdagen så klippet jeg meg, helt ned til 1-2mm på hele hodet.. La ut bilde og greier.. Var det noen som brydde seg? Neida Nåmmen. *bry seg* Til min unnskyldning var jeg ikke hjemme da, ellers hadde jeg brydd meg. Helt klart Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Du whina ikke nok. Nei, jeg synes jo det ble tøfft... Det var kansje forskjellen.. Endret 4. august 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Om lørdagen så klippet jeg meg, helt ned til 1-2mm på hele hodet.. La ut bilde og greier.. Var det noen som brydde seg? Neida Drit sexy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg