Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er jente, jenter liker sånt.

Gutter skal ikke bry seg om hvordan de ser ut.

(Er vel bare jeg som praktisere det though . :ermm: )

Man kan fint kombinere de to! Jeg har latt håret bare gro, og det er nå langt og tjukt. Mange venninner av meg liker det svært godt, sier jeg har slikt hår de vil ha og greier, og har opplevd flere ganger venninner si til andre venninner "kjenn på håret hans'a!" mmmm, koser meg jeg :love:..... T.o.m modern liker håret mitt, får sikkert deng om jeg skulle klippe meg :p

Lenke til kommentar
Mange venninner av meg liker det svært godt, sier jeg har slikt hår de vil ha og greier, og har opplevd flere ganger venninner si til andre venninner "kjenn på håret hans'a!" mmmm, koser meg jeg :love:.....

Du får be ett par stykker hjem til deg, og love de at de da får lov til å føle på "alt" håret ditt. "Alt"... if you know what I mean :!:

Lenke til kommentar
Sprad nedover Karl Johan i morgen kun iført ballerinaskjørt og naziboots. Du bryr deg jo ikke...

Duger ballerinaskjørt og slalomstøvler gjennom halve chamonix by?

Glad ingen hadde med seg kamera.

 

Mad Wolf: Håret mitt er så tynt at det er ikke noe problem, men fett blir det. :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært og kranglet med kjæresten. Andre dagen vi er sammen etter en måned, og vi krangler allerede. Har jeg eller han rett her; Det er en venn av meg som for en stund tilbake sa noe til han om meg som er veldig sårt for meg, som jeg ble veldig, veldig trist av, men han vil ikke si hvem det var. Han sier at han ikke vil såre meg ved å si noe jeg ikke trenger å vite, og at jeg bare bør glemme det. Selv vil jeg vite det slik at jeg vet hvilken venn jeg skal dele ting med og ikke.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...