Putekos Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Å klippe seg er det være som finnes. Ikke for meg! I Norge ville en klipp og bleking av håret kostet rundt 1200 kr hos frisøren. I Egypt kostet det 319, og resultatet ble 10 ganger så bra (grunnet at de vet hvordan de skal farge kullsvart hår). Weee! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har du farget hele håret? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Med tid. Tiden leger alle sår, får jeg håpe. ikke alle, men de alle fleste blir nok leget, for resten har du sprit Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har du farget hele håret? Mmm Det er lekkert, lekkert, lekkert! Det er ikke sjokkblondt, det ville sett for dumt ut på en så mørk jente. Men det er vel mørkeblondt. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ikke alle, men de alle fleste blir nok leget, for resten har du sprit Da får jeg bare enda flere sår Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ikke alle, men de alle fleste blir nok leget, for resten har du sprit Da får jeg bare enda flere sår Hmm...fikk lyst på spirt nå *titte bort i barskapet* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det er ikke sjokkblondt. * HalTan puster lettet ut. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det er ikke sjokkblondt. * HalTan puster lettet ut. Hehe. Er det virkelig noen her som tror jeg er så DUM? :!: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har du farget hele håret? Mmm Det er lekkert, lekkert, lekkert! Det er ikke sjokkblondt, det ville sett for dumt ut på en så mørk jente. Men det er vel mørkeblondt. kinderegg da? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har du farget hele håret? Mmm Det er lekkert, lekkert, lekkert! Det er ikke sjokkblondt, det ville sett for dumt ut på en så mørk jente. Men det er vel mørkeblondt. kinderegg da? EHm, dama heter kinder til etternavn Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) kinderegg da? Noen må jo være det også. Nei, jeg er egentlig supersmart. Ikke skolemessig, men sånn i dagliglivet. Og nå går jeg ut. Sommer i Norge har jeg gledet meg til. Sol, regn eller snø. DEEILIG Å VÆRE I NORGE Endret 4. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Enig, liker Norge! Borte bra, hjemme best! Apropos hjemme, kanskje jeg skal flytte meg hjem til Østlandet snart? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Merker at folk kommer hjem fra ferie. Før var det bare 3 sider i so3 på en hel dag, men nå tar det seg opp Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 du haltan.. vi har no til felles vi.. var selv å klippa meg i går.. var på god vei til no afro lignende greier.. sa til klippe dama at hu skulle ta det litt kortere.. hu tok det litt kort i stede.. hu brukte 45 min.. hu kunne like godt ha tatt den maskina med grove takker.. det hadde godt fortere... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Han forteller at han oppfatter deg på den måten..Og så kommer du med logikk? Take a break Halty.. Og jeg forteller ham at oppfatningen er feil. Du kan ikke fortelle noen at hans/hennes oppfattning er feil Beklager men nei.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du kan ikke fortelle noen at hans/hennes oppfattning er feil Beklager men nei.. Så var vi på ann igjen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Hehe. Er det virkelig noen her som tror jeg er så DUM? :!: Høhø. Neida, men er ei kinesisk jente i klassa mi som absolutt ville farge det kølsvarte håret platinablondt, skrekk. Du kan ikke fortelle noen at hans/hennes oppfattning er feil Seff kan jeg det. Endret 4. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Post bilde Thea Nå er jeg hjemme igjen, sikkert ingen som har lagt merke til at jeg var borte noen dager men det gjør ikkeno Er drit lei av å sove i båten, gleder meg til å sove i min egen seng! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nå er jeg hjemme igjen, sikkert ingen som har lagt merke til at jeg var borte noen dager men det gjør ikkeno Derfor du aldri er pålogget på msn... Bilen din er blitt sort BTW... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg