Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) FAEN I HELVETE SATAN NISSE! NÅR FAEN SKAL DEN FORBANNA HORA AV EN FRISØR SKJØNNE HVA FAEN JEG SIER NÅR JEG SIER AT JEG IKKE IKKE IKKE IKKE VIL HA KORT HITLERJUGENDSVEIS FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN. Endret 4. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Omg. Mye aktivitet når eg er borte. :/ Anyways er trøtt, har vondt i hodet, har vondt i ryggen, er pisse trengt men noen holder på å pusse badet igjen. Fin morgen altså. Skyene har dessuten kommer selvom det er ganske varmt ute. En gammel kompis ringte og ville treffes. Men nå skal eg i dusjen og onanere. Edit: Haltan: Er du skinnet nå? Endret 4. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) La oss ha et minutts stillhet for HalTan's hårtap... ... Men seriøst: det kan da ikke være så ille? Endret 4. august 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 @ Haltan: Jaha...er vell lit seint å si det nå som du har kommet hjem? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Men nå skal eg i dusjen og onanere. Klara-klok? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Men seriøst: det kan da ikke være så ille? Jo for faen. Hvilken del av ordet "stuss" var det den innbitte gamle megga av et misfoster ikke skjønte? FAEN TA. Skulle faen meg vært ulovlig å selge sånne folk saks. HÆLVETE. Endret 4. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Lål, legg ut bilde Haltan. ;D Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Har ikke kamera. Og ikke le din lille dritt. Endret 4. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 En eller annen gang måtte afroen bort. Eg er glad eg klippet meg feil den dagen afroen forsvant. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Såså HalTan, det vokser ut igjen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vi må ha pics HalTan.. :!: (når du finner kamera) Menne; Har dere ikke speil hos frisørene i Oslo? Du må da ha sett tegnene rimelig tidlig at dette ble en sveis du ikke kom til å like..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg poster ikke bilder, kamera eller ikke. Uansett, jeg så ikke hvor dasas det ble, før hun var nesten ferdig. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det var leit å høre om hendelsen med håret ditt Haltan Jeg vet hvordan det føles. Da jeg var hos frisøren i fjor høst og skulle stusse håret litt, ble jeg seende ut som tvillingen til den styggeste psykisk&fysisk utviklingshemmede jenta i kommunen! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 .. Herregud Haltan, er jo bare hår Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Har ikke kamera. Og ikke le din lille dritt. OooOOooOOooO. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Stakkars HalTan Du kan få litt av mitt; har langt, tjukt hår... Men, om sveisen har blitt såpass ille, bør du kanskje vurdere å ta alt for så å la det vokse ut igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg