Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser vi har ledd av Klara-klok her, hahah, er mye "gullkorn" på den siden!'

 

Hvis jeg og kjæresten min koser (kysser, tar på hverandre, kliner) og han får stå (penisen blir stiv,) hva skal jeg gjøre når jeg ser det? Oxo en ting til: Jeg har et søskenbarn som klår på meg (han er 16, jeg er 14) Han liker å kitte meg, være når munnen min, han tar meg på rompa, kikker på rompa mi, og han liker å høre på pervo el romantisk musikk når vi er alene på rommet hans. Han liker godt at jeg ligger på sofaen og han er over meg. Også stryker han meg på kroppen av og til. (I går spurte han meg om vi skulle lage barn:/) jeg sa HÆ? Og han sa neij, neij jeg bare... Oxo forsatte han å ta på meg. I går holdt vi på i tre timer. Jeg syns det er godt. Men jeg er ikke tiltrukket av han. Det er bare han som gjør noe på meg ikke motsatt. Hvorfor oppfører han seg sånn?

1000 takk for super side. Nå skal jeg gå i dusjen å onanere.

J 14

 

Fin måte og avslutte spørsmålet på.. :lol:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Knivdramaet på Oslo-trikken er en hendelse som det er umulig å gardere seg mot, mener psykiaterne Berthold Grünfeld og Kjell Noreik. De tror drapsmannen var psykotisk.

 

-Mitt spontane inntrykk er at dette ikke er en normal mann, sier Grünfeld til NTB.

Gee, skal si han har fått valuta for sin utdanning.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Klaraklok er fult av fjortiser som ikke greier en dritt.. Bare se pA hvordan de skriver, er jo ca 1000 og/A feil per setning. Dessuten tror jeg mange bare skriver tull der, og ikke er seri0se at all..

jaja, Noen blir jo opphisset av det også... :hmm:

Hvem blir vel ikke opphisset av å lese om 14 år gamle gutter som stapper gulerøtter opp i rompa..?

 

:)

Lenke til kommentar
Klaraklok er fult av fjortiser som ikke greier en dritt.. Bare se pA hvordan de skriver, er jo ca 1000 og/A feil per setning. Dessuten tror jeg mange bare skriver tull der, og ikke er seri0se at all..

jaja, Noen blir jo opphisset av det også... :hmm:

Hvem blir vel ikke opphisset av å lese om 14 år gamle gutter som stapper gulerøtter opp i rompa..?

 

:)

HALLO! jeg sitter her å spiser pølse...

 

Nå må jeg hive den i søppla :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...