SupremeX Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tror dere f*** ikke det blei tåke i natt igjen.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Pepsi Max? :-\ Ja. Liker det like godt som Cola. Tja, noen må jo det og Yess.. Og når det flyter is oppi flaska blir den enda bedre.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Pepsi Max? :-\ Ja. Liker det like godt som Cola. Tja, noen må jo det og Yess.. Og når det flyter is oppi flaska blir den enda bedre.. Cola er bedre. Helst på glassflaske! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Cola er bedre. Helst på glassflaske! Ikke fan.. Crap, er enda sulten. *finne noe "dessert"* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sånn lyst "frokostknekkebrød" med pisket kremost med urter på var godt... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tror dere f*** ikke det blei tåke i natt igjen.. Du bor i Tromsø. *vente på tåka* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Si hva du så, da. Jeg er jævlig nysgjerrig. Arm..barberblad..bandasje.. Ja jeg så faktisk det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Da har jeg bytta tilbake til normal avatar og signatur.. La oss bare si det slik at enden var ute med tryllestaven og sa jeg aldri fikk lov å ha avatar mer om jeg ikke bytta.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Si hva du så, da. Jeg er jævlig nysgjerrig. Arm..barberblad..bandasje.. Ja jeg så faktisk det. Jeg kan se hvordan du så det nå jeg også. Mye mer logisk enn et skritt i hvert fall, det skal du ha Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hæ? Hater slike "se-flere-ting" bilder.. Ser fremdeles bare en skulder jeg.. Ikke noe skritt, ikke noe barberblad/bandasje/osv.. Ingenting.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg ga faktisk faen i at AnAnAs har ny avatar. Jeg var tydeligvis alene. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Akk så trøtt eg er. Tror eg bare går og legger meg. Vært i byn hele dagen fra 15tiden. Bye. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg ga faktisk faen i at AnAnAs har ny avatar. Jeg var tydeligvis alene. Wow, så tøff du er. Vil du være helten min? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Wow, så tøff du er. Vil du være helten min? Selvsagt, gutten min. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Trodde jeg var helten din HalTan.. Hihi, funnet ut at Klara Klok er jævli morro når man kjeder seg.. :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Du bor i Tromsø. *vente på tåka* Jepp.. Endret 4. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg kan være "helten" din når som helst. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Si hva du så, da. Jeg er jævlig nysgjerrig. Arm..barberblad..bandasje.. Ja jeg så faktisk det. Jeg kan se hvordan du så det nå jeg også. Mye mer logisk enn et skritt i hvert fall, det skal du ha Sure...no problem Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Du bor i Tromsø. *vente på tåka* Jepp.. Nå er tåka kommet til Kaldfjorden foren stund siden... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hm. Klara Klok tok ikke helt av i lengden.. Noen som har forslag til hva jeg kan finne på..? Legge seg er nytteløst, da døgnet mitt er snurra litt rundt. Har spilt NFSU, CS (!), Poker (tapt litt), sett Friends, Pizzagjengen, World Series of Poker 2003 og lest Computer Arts. Begynner å bli lei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg