scoot Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har funnet et konge antivirus program som heter NOD32, men har ikke kjøpt det, så er 30 day trial.. Men scoot: ta en kikk på sourceforge.. der ligger det masse! og alt er opensource! .. har avinstallert linux! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har funnet et konge antivirus program som heter NOD32, men har ikke kjøpt det, så er 30 day trial.. Men scoot: ta en kikk på sourceforge.. der ligger det masse! og alt er opensource! .. har avinstallert linux! Er masse ting for Win på sf også... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Har funnet et konge antivirus program som heter NOD32, men har ikke kjøpt det, så er 30 day trial.. Men scoot: ta en kikk på sourceforge.. der ligger det masse! og alt er opensource! .. har avinstallert linux! Er masse ting for Win på sf også... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Dumdidu.. Gaim og aMsn er kjekke ting det.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Holder meg til windows... Bare ekstra stress å drive å bytte til linux... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 synes ikke det jeg, hos meg finner linux alt at ting inni pcen med en gang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Skal skaffe meg brennplater og så skal jeg få linux på pc'en. Er så lei windows. Trenger et nytt prosjekt og plages med Endret 3. august 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 SuperLinux Lufen? nei, bare fedora og en snill dell pc da Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Skal skaffe meg brennplater og så skal jeg få linux på pc'en.Er så lei windows. Trenger et nytt prosjekt og plages med gled deg b|real ,linux er tøft å bruke, men desverre (?) vanskelig da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jaja, så er kvelden kommet, jeg har fått inn windows og alt funker.. Men har glemt antivirus..Noen gratis alternativer? 1. Det finnes MSN-klienter for Linux.. 2. Gratis antivirus; AVG Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Det er ikke så vanskelig når du først skjønner logikken. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Korfor i alle dager måtte eg se denne videon før eg skulle legge meg? Arggh mennesker er noe dritt! http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...kateboard_abuse Tørr ikke se den engang Mannet meg opp til å se den, noe som jeg ikke burde ha gjort EDIT: skulle hatt det gøy med de idiotene hadde jeg truffet dem Endret 3. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg bruker AMSN med Windows jeg.. liker ikke MSN messenger, den er jo like bra så.. men den er bedre i linux. Ikke legg inn linux bare for å ha det, blir bare teit. Er mange som har Linux bare for å skryte av at de bruker det.. uff Men det er så mye gratis programmer til det!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Håper jeg får svar på dette her: I går krasjet P I maskinen vi har på jobb, og 6000 filmer samt 5500 kunder forsvant fra "databasen". Så fikk vi nytt system i dag; det lå fra før av 35000 kunder og sikkert dobbelt så mange filmer innpå, i tillegg til at softwaren bare gikk over øverste halvdel av skjermen, mens nederste halvdel var svart (!). Dette "programmet" kostet mangfoldige tusen, men nå har jeg tatt affære og sagt at vi må få et bedre system. Så; det jeg egentlig lurer på er om det finnes folk her inne som er habile nok til å skrive et slikt program til oss, eller om de eventuelt har noe liggende som de har solgt til andre lignende bedrifter? Det skal ikke være noe annet enn at det skal lagre kundenumre og filmnumre, se hvilke filmer som er utlånt osv. Jeg tror sjefen min har feil kontakter og det er derfor vi sitter på et slikt ræva software. Hvor kan jeg få tak i et nytt? Det er selvfølgelig penger med i tankegangen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg savna Webkamera funksjonen i linux, det går jo ikke.. Dessuten liker jeg den orginale msn best! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 White: SO3 er definitivt ikke stedet å spørre, prøv programmeringsforumet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 White: SO3 er definitivt ikke stedet å spørre, prøv programmeringsforumet? Tenkte på det. Tro meg. Men jeg har jo ikke peiling på hvilket språk slike programmer skrives i, så jeg visste liksom ikke hvor jeg skulle spørre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg savna Webkamera funksjonen i linux, det går jo ikke.. Dessuten liker jeg den orginale msn best! Så da holder vi oss til windows fra nå av? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg savna Webkamera funksjonen i linux, det går jo ikke.. Dessuten liker jeg den orginale msn best! Så da holder vi oss til windows fra nå av? regner med det ja.. om jeg ikke får denne: "JEG haTER WINDOWS" perioden igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg