Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker AMSN med Windows jeg.. liker ikke MSN messenger, den er jo like bra så.. men den er bedre i linux.

 

Ikke legg inn linux bare for å ha det, blir bare teit. Er mange som har Linux bare for å skryte av at de bruker det.. uff :(

 

Men det er så mye gratis programmer til det!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Håper jeg får svar på dette her:

 

I går krasjet P I maskinen vi har på jobb, og 6000 filmer samt 5500 kunder forsvant fra "databasen". Så fikk vi nytt system i dag; det lå fra før av 35000 kunder og sikkert dobbelt så mange filmer innpå, i tillegg til at softwaren bare gikk over øverste halvdel av skjermen, mens nederste halvdel var svart (!). Dette "programmet" kostet mangfoldige tusen, men nå har jeg tatt affære og sagt at vi må få et bedre system. Så; det jeg egentlig lurer på er om det finnes folk her inne som er habile nok til å skrive et slikt program til oss, eller om de eventuelt har noe liggende som de har solgt til andre lignende bedrifter? Det skal ikke være noe annet enn at det skal lagre kundenumre og filmnumre, se hvilke filmer som er utlånt osv. Jeg tror sjefen min har feil kontakter og det er derfor vi sitter på et slikt ræva software.

 

Hvor kan jeg få tak i et nytt?

 

Det er selvfølgelig penger med i tankegangen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
White: SO3 er definitivt ikke stedet å spørre, prøv programmeringsforumet? :)

Tenkte på det. Tro meg. Men jeg har jo ikke peiling på hvilket språk slike programmer skrives i, så jeg visste liksom ikke hvor jeg skulle spørre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...