Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Fanta? Er du gal menneske?

Jeg lever på cola og intet annet.

Gi meg et bilde av tenna dine så skal jeg se om du er flink med vedlikeholdet. Vet om en som ikke pusser tenna og når han vokner tar han tak i Colaflaska, tar en stooort slurt "skyller" tenna, og så er dagen hans klar...

Men som sagt, POST tenna dine *grin*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bjaa: Hadde det ikke vært for at planet x-pec er verdens teiteste wanna be gansta fjortis hangout plass, skulle jeg kommet og hilst :mrgreen: (Skal besøke en dude i byen senere i kveld.. Hvis du ser en vespa i smuget bak kinoen så er det min :)

b-real: Fanta er jo mye bedre din dass..! Fanta kan man drikke uansett tilstand.. Selvfølgelig er den ca. 103x bedre når den er nyspretta og iskald, (*ha lyst på*), men når den i tillegg kan nytes neste gang du finner den, så er den egentlig perfekt. Så det så.

Edit: Dessuten er cola farlig for tennene.. Blir som brune sexy stubber the exorciser-style

Lenke til kommentar

Mine tenner er i ypperlig stand. Har bare hatt 1 hull i mitt 18 årige liv.

Og jeg pusser tenna hver dag morra og kveld. Men jeg må ha cola i løpet av dagen ellers så blir magen min helt rar..

Erm...har ikke no å ta biler med for øyeblikket så du får se på bildet som er tatt i sommer en gang.

Lenke til kommentar
Ellers er jeg to trådløse erfaringer rikere i dag..., Trådløst nettverk = crap og trådløst muso g tastatur = crap. Kombinasjonen = ÜBERcrap

Har det samma selv... Synes det går fett... Trådløst 3com.. Tastatur og mus er så som så, da vi er to stykker her med samma type trådløst tastatur.. ... :S

Lenke til kommentar
Mine tenner er i ypperlig stand. Har bare hatt 1 hull i mitt 18 årige liv.

Og jeg pusser tenna hver dag morra og kveld. Men jeg må ha cola i løpet av dagen ellers så blir magen min helt rar..

Erm...har ikke no å ta biler med for øyeblikket så du får se på bildet som er tatt i sommer en gang.

Jeg ser brunfargen komme!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...