Suppelars2k Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 DiMiles! herregud... Flere av mine venner er fra østkanten, SUPRE folk! Det der er en utrolig kjip holdning. Men men, det at enkelte gjenger kommer til vest og "deltar" (les. ødelegger) fester er et fenomen, men det er snakk om et sinnsykt lite mindretall som ødelegger ryktet til resten. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) DiMiles: Og DU snakker om folk som forhåndsdømmer skatere!? Endret 26. oktober 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 fordi jeg snakker med teite kunder akuratt nå Hva sier kundene da? De ringer 2 min før vi stenger og sier "æææ, kom'itt på nett" .. Og så må jeg bli ferdig med samtalen.. Ble ferdig 10 min over tiden *skrive overtid* Men fy... sitter på jobb på en søndag, venter på å dra hjem... og så..... "Piiiiiip" får jeg en på linja.. Helvete! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 [quote name='nvoetfiv' date='26/10/2003 : 22:47'] DiMiles: Og DU snakker om folk som forhåndsdømmer skatere!? [/quote] Foreløpig snakker jeg av erfaring. Kan du forklare deg bedre Jonææ? OG si hva som sto før du redigerte :gretten: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg skrev så: !?!?!? mange spørsmålstegn Men som jeg sa.. Du har vært med når vi irriterer oss over folk, f.eks på forumet, som forhåndsdømmer oss som skater, og sier ting som "Jeg hater skatere!".. Det slår liksom bare litt tilbake på deg selv i det tidligere inlegget Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Og så gjorde jeg om "du" til "DU" (I need to have som power in my sayings) Edit: Hva skjedde med avatarer? Post displays osv? (Håper de bytter til riktig visning av avatarer og visning av bosted og dato osv...) Endret 26. oktober 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg sa klart fra at dette ikke gjaldt alle Jon. Tror jeg:p HalTan, ja, men det må da være lov å være ergerlig over de som faktisk kommer å ødelegger. Sier ikke noe annet, finnes sikkert kjempe mange hyggelige folk på østkanten. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det finnes noen greie skatere også. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 ..... finnes sikkert kjempe mange hyggelige folk på østkanten. Finnes mange bra mennesker der.... Den gjengen jeg har blitt kjent med der så vanvittig åpne og motaklig at det nesten er skremmende... Masse positiv fra den kanten ja.. *mhm* :nice: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ja. Jeg er ikke så veldig fordomsfull, men er bare irritert over ViF og party-dempere. Tror ikke Daniel er noe av dette så Finnes sikkert mange hyggelige derfra, jeg kjenner ca. 5 stk. derfra irl elns. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvorfor er min avatar den eneste normale? Har alle dere kødda med deres mens jeg spilte CS? Ah, her ligger kjemioppgava jeg fikk igjen på mandag. Her står det: "Et særdeles flott og gjennomført periodehefte. Alt er med, forklart på en liketil og enkel måte. Hele heftet vitner om både interesse, innsikt og forståelse for faget. Flere stedet har du sannsynligvis brukt eksterne kiler, eller du kunne det fra før (?). Heftet har en god layout, og du har valgt din egen inndelig og brukt demonstrasjonene fra undervisningen som eksempler der du synes det har vært nødvendig. Dette er sannsynligvis det beste periodeheftet jeg har lest i denne delen av kjemien." Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jens: Ingen kaller meg Jon Varierer mellom Jonart(Jonææh), Arthur(Æthøøh) Eller vanlig Jonart(rett fram).. Forøvrig er nvoetfiv en grei mulighet.. Men samtidig.. Jeg føler at vi burde begynne med fornavn i so, når vi snakker til faste so'ere? Ja? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Daniel: Heeyy, najs respons da! Gjort deg flid med den elskede kjemien din nå? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvorfor er min avatar den eneste normale? Har alle dere kødda med deres mens jeg spilte CS? Jeg trur at det er fordi oss som har avatarer på nøyaktig 50X50 og ikke har giddi å skrivd hvor stor den er i controlpanel har fått den slik...for vi trengte det ikke før, men nå har de vist satt opp maks størrelsen til 80X80, og da blir de avtomatisk siza opp ditt trur eg det er hvertfall Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 ......Jeg føler at vi burde begynne med fornavn i so, når vi snakker til faste so'ere? Ja? [/b] Ehhhh... er du klar over hvor mange Bjørn'er det er her ??? Da får dere kalle meg BC , Christopher eller Bjørn Christopher Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Daniel: Heeyy, najs respons da! Gjort deg flid med den elskede kjemien din nå? Egentlig ikke. Gjorde litt nå og da. Værre med det norrøne. Alt går så mye fortere om man gjør det på PC og man kan det fra før. Sånn er det ikke nå. Forklaringa di høres sannsynlig ut, Fredrik! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Noen her som kan noe om Gisle Sursson? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det finnes noen greie skatere også. Takk for kjærlighetserklæringen Danniboy! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 /me kjeder seg. *installere AA* Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ok da må jeg bare får understreket at jeg heter Tor, som i guden ja Men vi kan godt bruke fornanv på faste so'ere, men jeg går jo ikke under der så tiltal meg med hva dere vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg