Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen alle sammen :)

 

Synd det er overskyet idag, ville på Huk... Siste dagen min i byen før jeg drar ned til Sandefjord igjen. Idag må jeg helt til Grorud for å hente baggen min med tlf og alt annet stæsj... uff.

 

Skal kanskje til Amsterdam med venner i høstferien da! Gleder meg, håper det blir noe av. Blir masse festing, og skal kjøpe en hau med vinyl...

Ganske så lett å få i gang en fest i Amsterdam ja.. ;) Aldersgrensen for røyk og alkohol/øl er 16 år der, og øl koster like mye som brus.

Lenke til kommentar
Vell, det er ganske mye av de shabby shoppene som selger sånt ja.. Får nesten litt shock siden det er sånne shapper rundt HVERT ENESTE butikkhjørne. Jeg tuller ikke. Seriøst jalla. :blink:

Var i Amsterdam i fjor påske og synes jeg kjente hasj-lukt overalt de neste ukene etter at jeg kom hjem (og nei, jeg røyker ikke det sjøl).

 

Red Light er også verdt et besøk bare for å se. Sykt mange briter (menn) der... Hun ene jeg reiste med presterte å si "Big Mama" som en kommentar til ei litt stor jente bak et av disse vinduene, med det resultat at den ene langer'n rundt der nesten knakk sammen i latter! :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...