Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blitt no bedre med din far thea?

Egentlig ikke. Skal ikke snakke med han før jeg må. Her har han ikke vært faren min på 16 år, men når vi skal møte slektningene hans, ja da blir det jo en helt annen sak; da skal vi plutselig være snill mot Thea, som vi har gitt faen i før.

 

Hihi. Synd for han at jeg ikke er like føyelig som det dumme neket av en mor jeg har.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Skal ikke snakke med han før jeg må. Her har han ikke vært faren min på 16 år, men når vi skal møte slektningene hans, ja da blir det jo en helt annen sak; da skal vi plutselig være snill mot Thea, som vi har gitt faen i før.

 

Hihi. Synd for han at jeg ikke er like føyelig som det dumme neket av en mor jeg har.

Nåja...din mor var og er kanksje meget glad i din far...og slike følelser gjør ting med ditt hode selv om du ikke kanskje selv merker det.

Men synd er det at folk kan være slik.

 

 

 

Som jeg har nevnt tidligere så har min mor stor sjangse for å miste håret og i dag da jeg kom ned så satt hun med en parykk på hode da jeg kom inn.

Helt psycho..i går hadde hun mye hår og...poff...borte.

Brodern fikk se når hun tok ut av håret..jeg ville fan ikke se. Blir for...for fubar..

Så hun har gått rundt med en parykk og lignet helt på min tante..

Blah..life sucks..

Lenke til kommentar
(sorry for caps, men.. ja..)

Caps er lovlig i slike tilfeller. Orket ikke se hele videoen... jeg blir bare lei meg av sånt. Hvordan kan folk være så onde? Hva faen for glede har de av å plage ett uskyldig dyr? Det sies av unger/ungdommer som plager dyr, blir drapsmenn, voldtektsmenn, barnemishandlere, pedofile og andre med store problemer når de blir voksne. Og det tror jeg, når de trenger så mye makt over andre at de går løs på ett uskyldig dyr.

Lenke til kommentar
Noen andre som er lei O-zone...?

Noe så fælt burde aldri fått lov til å røre en mikrofon  :hrm:

Akk, ja. Den var kanskje litt tøff når jeg fikk den av noen folk på IRC leeeenge før den ble populær på alle TV-listene. Nå er jeg lei av den.

 

Mens vi snakker om det.. Når jeg var i Nederland i sommerferien så jeg et lite innslag om en kar som hadde sin egen radiostasjon. Han snakka om hva som trengtes av en sang for å klare å bli en sommerhit. En lett tekst og en fengende rytme var det han sa. Og det er jo ikke mer enn det i "Dragonstea Din Tei" heller.. Samme kjipe tekstene og musikkene hele tiden.. Han viste også de eldre klassikerene som "Maccarena" som også beviser dette. Ganske så simpelt lagt opp i grunn. :)

 

Snakk om enkel måte å tjene big money på!

 

@AnAnAs: Never heard of... Kan du ikke printe dem ut selv da? ;)

 

Edit: Dritt laptoptastatur.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Kan man ta bilder som ligger på pcen, kopiere de over på cd og gi det til en fotobutikk og få det i bilder? Må det være en spesiell cd eller kan det være hvem som helst brenne-cd?  :blush:

Hvordan som helst brennecd fungerer til det der ;)

 

Våknet av at postmannen(en kamerat) ringer og sier hva han putter i postkassa :p

 

Og dama ringte rett etterpå å lurte på om jeg ble med til Hvaler i kveld :D:D jippii ;)

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar

God morgen alle sammen :)

 

Synd det er overskyet idag, ville på Huk... Siste dagen min i byen før jeg drar ned til Sandefjord igjen. Idag må jeg helt til Grorud for å hente baggen min med tlf og alt annet stæsj... uff.

 

Skal kanskje til Amsterdam med venner i høstferien da! Gleder meg, håper det blir noe av. Blir masse festing, og skal kjøpe en hau med vinyl...

Lenke til kommentar
Hoax: CS! :D

Har det kun på Xbox og det suger, fikk det av en kamerat heh... Nei på PC og over internett mot andre må jeg se meg kraftig slått, har aldri spillt det noe særlig så eier ikke skills.

 

Er vel middels god i Unreal Tournament og sånne spill, men med de våpnene så skulle det bare mangle om det ikke kom et lucky shot som traff motstandere innimellom hehe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...