Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Eg kunne seriøst skambanke naboen nede altså. Ka i helsiken er det han tror han er. Må vist nødt å sette meg i respekt rundt om her. Forbanna idiot. Hver jævla nabolag skal den den forbannade uføretrydgede pirke klageren. Enten det ene eller det andre. :realmad:

 

Edit: Fant bedre emoticons som kan vise min vrede. litt. pissed.gifangryfire.gifmadani.gif

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pissed.gif Tør du virkelig???

 

Nei han en sånn idiot som klager når venner kjører innom her når de skal hente meg og de parkerer utenfor bygningen i noen min. Jævelen parkerer ofte der selv. Så kommer med enten er musikken for høyt eller det er ikke lov å sette opp parabol... Når ungene til mine søstre er på besøk så kan ikke de løpe midt på dagen. Nå var det at hunden stakk av fra meg da eg skulle sette bånd på han og han krevde at eg skulle ha bånd på han hele tiden og greier. Det ikke bare ting han klager over men det er den jævla tonen. Eg sa bare næhh når han krevde bånd på han. Så når eg kom tilbake var det sånn "kom her" der han sto og ventet og så sier "ka faen ser eg ute som en jævla skole elev? Så begynner han å komme med masse piss. Bare ignorerte jævelen og gikk opp. Han er en tøff i trynet type kis så eg frykter en dag at vi kommer til å ryke på hverandre.

 

 

Edit: Eg har alltid bånd på hunden og er sjeldent eg lar han går forbi borettslaget uten bånd sent om natten. Sønnen hans som eg ikke har sett på en stund har alltid schæferen sin løs.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Fikk en nabo kastet ut her, en idiot som lagde helvete hele døgnet med drikking, festing, stoff og musikk som dundret hele tiden, folk sloss og ropte ute og inne hos han, noen kom og kjørte inn den lille stikkveien med grus med gassen i bånn 100km/t og bilstereoen på fullt.

 

Satte opp webcam og filmet det hele og det var mer enn nok til at han ble tvangsflyttet etter kort tid.

Lenke til kommentar
Fikk en nabo kastet ut her, en idiot som lagde helvete hele døgnet med drikking, festing, stoff og musikk som dundret hele tiden, folk sloss og ropte ute og inne hos han, noen kom og kjørte inn den lille stikkveien med grus med gassen i bånn 100km/t og bilstereoen på fullt.

 

Satte opp webcam og filmet det hele og det var mer enn nok til at han ble tvangsflyttet etter kort tid.

Tror jeg heller hadde blitt venn me'n jeg :p

Lenke til kommentar

De skal klage når eg spiller musikk om DAGEN men når andre naboer spiller høy musikk om natten når de har fest og greier da er det ingen som gjør noe med det. Jaja forsetter å gjøre det eg gjør....ignorere bastarden. Anyways nok negativitet for idag. Eg som grodde lunten min fin og lang... så kommer det idiot og truer med å klippe den og sette fyr på den. :(

 

*tenke positive tanker*

 

:love:

 

Edit: God natt haddis. Kubber snart selv siden eg skal opp tidlig imor...idag.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Korfor i alle dager måtte eg se denne videon før eg skulle legge meg? Arggh mennesker er noe dritt!

 

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...kateboard_abuse

såg den fiolmen nå og ble fly forbanne. slike premie idioter skulle det vert skuddpremie på. der sitter en hund pent og roligt og vil bare vere ifred. så kommer noen 14tisser som er sSÅ kule med skatebord og slår den!"!!! :realmad::realmad:

Lenke til kommentar

så den videoen, og gjett hva?

 

FOR NOEN HELVETES IDIOTER!!!!! SKULLE VÆRT DER DA DET SKJEDDE, DE HADDE FAEN MEG FÅTT LÆRE HVA Å BLI SLÅTT ER FORNOE!!!!

:realmad::realmad::realmad:

Kjente jeg ble lei meg på vegne av den stakkars hunden :cry:

 

(sorry for caps, men.. ja..)

 

EDIT: satt å så den om og om igjen. kjenner jeg får en tåre i øyekroken. Se på hunden helt på slutten, hvordan den legger hodet sitt i i hjørnet :cry:

Stakkars hund...

At mennesker kan være så grusomme.....

Denne filmen ødela min kveld, sitter her, full av medlidenhet for den hunden.. :hrm:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Fittebarn. Hvorfor må det finnes slike mennesker i samfunnet..? De gjør null og nix, de er uansett en belastning for samfunnet og burde vært avlivet. Seriøst.

 

Hater slike folk som skal være tøffe og barske på andre sin bekostning. Latterlige idioter, som aldri vil komme seg noen vei i samfunnet, bortsett fra å snylte på andre som faktisk gjør noe. Har man en hjerne som syns slikt er morsomt, så kan man like gjerne kjøre seg selv gjennom en kvern. Tror ikke det hadde gjort store forskjellen.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...