sluffy Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Nå hadde jeg tenkt å skrive noe fornuftig, men så glemte jeg hva jeg skulle skrive. Så jeg skrev dette istedefor. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg bor 2 Km ifra flystripa på Rygge. Det skal jo kanskje bli sivilluft havn her; Men det er annerledes fra gardemoen; Der bor detr knapt folk i nærheten, og her er det MASSE FOLK som bor i nærheten. Jeg bor i et boresttlag, og det eneste som skiller oss fra stripa er E6 og rundt 50-100m med skog. hav syns dere om denne flyplassen? Jeg er 100% imot, tnker også litt på Vansjø som er så fourenset som det bare går ann med blågrønnalger og det hele, bare lurer på hva folk egentlig syns! Btw, jeg bor så mærme som det bare går ann å komme stripa nesten... 2km i lufta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg er varm og fattig. Kom hjem fra London med et overtrukket samt brukket Visa-kort. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Men du fikk vel kjøpt noe fint da? Dark Angel på TVN nå, morsom serie det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Fraiser ffs! EN av de bedre TV-kveldene; 24 - Fraisier - Pacific Blue - (tissepause) - Top Gear. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Hmm...Noen som har sett dama mi? Harke hørt et ord fra ho på 5 dager...ingen som tar tlf eller no.. EDIT: når begynner Top Gear? Endret 2. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Fraiser ffs! EN av de bedre TV-kveldene; 24 - Fraisier - Pacific Blue - (tissepause) - Top Gear. Ahhhhh.. Top Gear :love: Marvil: Hvorfor bruker du PoleCat sin avatar? #¤%#¤&/%¤/%¤ HERRE!!! Signatur ja.. avatar kanskje.. Endret 2. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Fraiser ffs! Har sett alle episodene av Frasier som går på norsk tv allerede. Marvil er kleptoman, ikke plag han. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 TopGear @ NRK1 rundt 00.55 eller 01.05 og frem til 01.30.. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hmm...Noen som har sett dama mi?Harke hørt et ord fra ho på 5 dager...ingen som tar tlf eller no.. Oj! jeg hadde fått angst. Deretter hadde jeg tenkt myyye og fått enda mer angst! Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har knekt av negelen på den nest minste tåa. Det blør en del og verker. Har surret litt do-papir rundt. Ser litt stygt ut med blod-rød sokk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hmm...Noen som har sett dama mi?Harke hørt et ord fra ho på 5 dager...ingen som tar tlf eller no.. Oj! jeg hadde fått angst. Deretter hadde jeg tenkt myyye og fått enda mer angst! Jobber med det nå... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Marvil: Hvorfor bruker du PoleCat sin avatar? #¤%#¤&/%¤/%¤ HERRE!!! Signatur ja.. avatar kanskje.. ÆÆÆ Folk må ikke byttelåne avatarer slik. Så på avataren og tenkte..polecat med en gang..ARGH! *fjerne avataren* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Marvil: Hvorfor bruker du PoleCat sin avatar? #¤%#¤&/%¤/%¤ HERRE!!! Signatur ja.. avatar kanskje.. ÆÆÆ Folk må ikke byttelåne avatarer slik. Så på avataren og tenkte..polecat med en gang..ARGH! *fjerne avataren* Pøh. Vi leker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Pøh. Vi leker. Vel, please..don't Skaper bare forrvirringer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Nå, hva har skjedd i dag da? Dagens invistering: 1 stk LaserBeam, Glock 17 og 1 stk pakke "mouseskatez"....! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Pacific Blue er jo uuuæææææhh! Litt morsomt når det kommer asvalt lyd når di sykler på gras da.. :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Pacific Blue er jo uuuæææææhh! Litt morsomt når det kommer asvalt lyd når di sykler på gras da.. :!: Ja...Fikk med meg episoden i dag... Lo litt da jeg hørte den ene politi mannen skrike midt under en pistolkrig "POLICE, this is insane" Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hehe..ja.. Og det er jo kanskje det fjerde året di sender Repriser fra serien på tv2..kan snart alle seriene utenatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg