Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

:mad: Helv... jeg fant nettopp EN ulempe med vannkjøling, Veps!

Hørte et smell og lurte på hva F det var (Hørtes nesten ut som en kondensator som smalt) så jeg lette og kikket, så fant jeg rester av en veps som hadde lekt seg i propellen til radiator viften, helt most og klistret innover i radiator rillene. Glad jeg bestillte grovmasket støvfilter til radiator viften på søndag, kanskje den holder selvmordsfikserte insekter unna også :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:mad: Helv... jeg fant nettopp EN ulempe med vannkjøling, Veps!

Hørte et smell og lurte på hva F det var (Hørtes nesten ut som en kondensator som smalt) så jeg lette og kikket, så fant jeg rester av en veps som hadde lekt seg i propellen til radiator viften, helt most og klistret innover i radiator rillene. Glad jeg bestillte grovmasket støvfilter til radiator viften på søndag, kanskje den holder selvmordsfikserte insekter unna også :hrm:

HAHA! :!:

Lenke til kommentar

Magneter som forstyrrer hardsiker? Tror neppe bordviften har noe som helst å si..

Det krever en ganske kraftig magnet. Er vel en ikke så kraftig magnet i hardisker også..

Edit: Snowdog, har du også hatt et slik "elektro bygge sett" ?

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Harddisker og magneter hmm en vifte kan faktisk ødelegge/skade litt data på en harddisk, men for å slette en hel HD må man ha en sinnsyk magnet.

Vifter lager mye elektonisk støy som virker inn på flere ting så hold sånnt noen meter unna datautstyr.

Lenke til kommentar
Harddisker og magneter hmm en vifte kan faktisk ødelegge/skade litt data på en harddisk, men for å slette en hel HD må man ha en sinnsyk magnet.

Vifter lager mye elektonisk støy som virker inn på flere ting så hold sånnt noen meter unna datautstyr.

Viftene i maskina da..?

Men pokkern da, hadde tenkt å kjøpe en bordvifte å sette mot kabinettet, på disse sommerdager er det jo 45 grader ellerno der inne..

Lenke til kommentar

Marvil - PC vifter er ikke kraftige nok til å ødelegge noe.

Hva med å kjøpe sånn vifte som har gulv stativ? min vifte som er ved PC'n står på et lite kaffebord vedsiden av PC hjørneboret, ca 1,5m unna alt PC utstyr

Edit: haddis, dampmaskin :thumbup: hehe

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...