Hoax Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Helv... jeg fant nettopp EN ulempe med vannkjøling, Veps! Hørte et smell og lurte på hva F det var (Hørtes nesten ut som en kondensator som smalt) så jeg lette og kikket, så fant jeg rester av en veps som hadde lekt seg i propellen til radiator viften, helt most og klistret innover i radiator rillene. Glad jeg bestillte grovmasket støvfilter til radiator viften på søndag, kanskje den holder selvmordsfikserte insekter unna også Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Helv... jeg fant nettopp EN ulempe med vannkjøling, Veps! Hørte et smell og lurte på hva F det var (Hørtes nesten ut som en kondensator som smalt) så jeg lette og kikket, så fant jeg rester av en veps som hadde lekt seg i propellen til radiator viften, helt most og klistret innover i radiator rillene. Glad jeg bestillte grovmasket støvfilter til radiator viften på søndag, kanskje den holder selvmordsfikserte insekter unna også HAHA! :!: Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hvordan kan jeg vinne over kameratene mine i Counter-Strike versjon 1.6 , alle bare ler av meg her. Skyt de i hodet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hva kan det være at bildet på skjermen "skjelver" når jeg slår på bordvifta? Det er jo bare en liten bordvifte... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er jo magneter i bordviften. forstyrrer en del ja. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det er jo magneter i bordviften. forstyrrer en del ja. Da lærte jeg no nytt i dag også... *flytte på viffta* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Det er jo magneter i bordviften. forstyrrer en del ja. Seriøst..? Betyr det at å ha en bordvifte satt 5cm fra kabinettet ikke er så lurt som kjøling heller..? Endret 2. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Vet dere ikke kordan elektriske motorer er bygd? Ka drev dere med i "nyskjerrighets" alderen? Eg åpnet menge elektriske ting for å se kordan ting fungerte. Trodde alle drev med sånt i 11-12-13 års alderen. http://www.bergen.org/AAST/Projects/Engine...electmotor.html Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Magneter som forstyrrer hardsiker? Tror neppe bordviften har noe som helst å si.. Det krever en ganske kraftig magnet. Er vel en ikke så kraftig magnet i hardisker også.. Edit: Snowdog, har du også hatt et slik "elektro bygge sett" ? Endret 2. august 2004 av Jonas Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hehe yup. Mange av de men klarte alltid å ødlegge ting med mine experimenter. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Harddisker og magneter hmm en vifte kan faktisk ødelegge/skade litt data på en harddisk, men for å slette en hel HD må man ha en sinnsyk magnet. Vifter lager mye elektonisk støy som virker inn på flere ting så hold sånnt noen meter unna datautstyr. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ka drev dere med i "nyskjerrighets" alderen? Bygde Lego.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Harddisker og magneter hmm en vifte kan faktisk ødelegge/skade litt data på en harddisk, men for å slette en hel HD må man ha en sinnsyk magnet. Vifter lager mye elektonisk støy som virker inn på flere ting så hold sånnt noen meter unna datautstyr. Viftene i maskina da..? Men pokkern da, hadde tenkt å kjøpe en bordvifte å sette mot kabinettet, på disse sommerdager er det jo 45 grader ellerno der inne.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kan jo alltid mekke sammen en bordvifte som går på bensin? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Marvil - PC vifter er ikke kraftige nok til å ødelegge noe. Hva med å kjøpe sånn vifte som har gulv stativ? min vifte som er ved PC'n står på et lite kaffebord vedsiden av PC hjørneboret, ca 1,5m unna alt PC utstyr Edit: haddis, dampmaskin hehe Endret 2. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 nå har jeg vært på legevakta og sydd 5 sting i lilletåa.. kutta nesten av hele skiten på en flytebrygge i oslo.. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 nå har jeg vært på legevakta og sydd 5 sting i lilletåa.. kutta nesten av hele skiten på en flytebrygge i oslo.. Måtte du svømme til land med knust tå? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 ja, men den var jo ikke knust.. kutta opp.. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Svømme med tå som silblør... off ikke digg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 kutta nesten av hele skiten på en flytebrygge i oslo.. Enda et eksempel på at Oslo er en fæl by. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg