Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

:mad: Helv... jeg fant nettopp EN ulempe med vannkjøling, Veps!

 

Hørte et smell og lurte på hva F det var (Hørtes nesten ut som en kondensator som smalt) så jeg lette og kikket, så fant jeg rester av en veps som hadde lekt seg i propellen til radiator viften, helt most og klistret innover i radiator rillene. Glad jeg bestillte grovmasket støvfilter til radiator viften på søndag, kanskje den holder selvmordsfikserte insekter unna også :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:mad: Helv... jeg fant nettopp EN ulempe med vannkjøling, Veps!

 

Hørte et smell og lurte på hva F det var (Hørtes nesten ut som en kondensator som smalt) så jeg lette og kikket, så fant jeg rester av en veps som hadde lekt seg i propellen til radiator viften, helt most og klistret innover i radiator rillene. Glad jeg bestillte grovmasket støvfilter til radiator viften på søndag, kanskje den holder selvmordsfikserte insekter unna også :hrm:

HAHA! :!:

Lenke til kommentar

Magneter som forstyrrer hardsiker? Tror neppe bordviften har noe som helst å si..

 

Det krever en ganske kraftig magnet. Er vel en ikke så kraftig magnet i hardisker også..

 

Edit: Snowdog, har du også hatt et slik "elektro bygge sett" ?

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Harddisker og magneter hmm en vifte kan faktisk ødelegge/skade litt data på en harddisk, men for å slette en hel HD må man ha en sinnsyk magnet.

 

Vifter lager mye elektonisk støy som virker inn på flere ting så hold sånnt noen meter unna datautstyr.

Viftene i maskina da..?

 

Men pokkern da, hadde tenkt å kjøpe en bordvifte å sette mot kabinettet, på disse sommerdager er det jo 45 grader ellerno der inne..

Lenke til kommentar

Marvil - PC vifter er ikke kraftige nok til å ødelegge noe.

 

Hva med å kjøpe sånn vifte som har gulv stativ? min vifte som er ved PC'n står på et lite kaffebord vedsiden av PC hjørneboret, ca 1,5m unna alt PC utstyr

 

 

Edit: haddis, dampmaskin :thumbup: hehe

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...