sparks Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Promille og promille fru Blom.. Snyltet 1/4 rusbrus... Ja, fy ******, nå er jeg full! (omtrent sånn jentente oppførte seg...nå burde vi hatt en spysmiley). Får helt krampe av sånne mennesker..Beklageligvis har jeg et høyt temperament. Jeg diskuterte med noen jenter i paralellklassen, de mente de kunne bli drita på en rusbrus (de mobber seg selv.. yeah ) men jeg mente det var mer eller mindre umulig selvom du er helt tom i magan.. men man er jo 15 år ffs..! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det er mulig tror jeg. Man må ha tom mage. Så løper man f.eks en coopertest uten å drikke noe. Da er man syyykt knekt og tørst. Bør bli drita av å styrte en rusbrus da hvis man er liten og lett+ tåler lite. Merker det godt selv hvis jeg sykler til en fest og er sliten og tørst når jeg kommer fra. Slukker tørsten med øl, og da skal det mye mindre til enn normalt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Altså, wabby og snowdog: OMFG... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Altså, wabby og snowdog: OMFG... Ja, nå som du vet relativ mye om vårt sexliv og erfaringer... Da kan du legge litt ut om deg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Joda...jeg blei jobbende fra kl 19:00 til 01:00 i gårkveld. Kjedelig som fan og servere Men men...så freddy vs. Jason i går Snakker om møkkfilm alstå. Dog, ho dama i hovedroller var nice. Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Nå er jeg tilbake fra LAN! Har 4 x 1.5L Cokes! Og 2 Chipsposer! *dusjer* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 ****** CFD, jeg er busted :gretten: :gretten: nei, nå kommer jeg akkurat fra kirka (tro det eller ei..), og nå er jeg så inni rævsprekken trøtt at jeg sover en time eller to. vi snakkes rundt england-danmark folkens. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Nå er jeg tilbake fra LAN! Har 4 x 1.5L Cokes! Og 2 Chipsposer! *dusjer* Fatz0r!!!!! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Tilbake fra LAN med tett cola og digg? Enten så kan du ikek beregne, eller så har du blitt småspist. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Er i arendal nå jeg, og jeg har selvfølgelig klart å lure meg inn på en netcafe såklart Wabby, blei det no arendal på deg igår da? Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Cheffen : Kjøpte litt mye DiKKy : OMG @ teh sjalu Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Å komme tilbake fra LAN med 4x Cola vil jeg ikke akkurat si er noen bragd. Skal se Buddy senere i kveld. Noen som har sett? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det å komme tilbake fra lan med så mye brus er unødvendig...Tungt også! er det noe som er kjipt etter lan så er det å bære alt mulig tilbake igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Yess. Tenk hvis det var noen som kunne bære alt tilbake for en...det hadde vært noe de Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Auu... krampe i foten. skal aldri mer gå 5km's turer igjen. Det verste var jo det at det er en del bakker der også. Har ikke spist noe og bare drukket cola siden eg sto opp og eg har vondt i magen. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Har ikke spist noe og bare drukket cola siden eg sto opp og eg har vondt i magen. må ha, bare må ha ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 æææ Jeg har ikke cola i huset! KRISE! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 æææJeg har ikke cola i huset! KRISE! ser ikke problemet jeg... Cola er da ikks så must. Fante er mer oppfriskende og digg, og kan drikkers dersom den blir tam/varm... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Kun en ting å si: Hahaha! Du får bite i det sure eplet å stikke på bensinstasjonen da. Edit: 1337 innlegg jo. Endret 16. november 2003 av sjefen_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Fanta? Er du gal menneske? Jeg lever på cola og intet annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg