Anette_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 noen andre som ser på x-files? Ikke jeg ihvertfall. Men kanskje alle andre som ikke ikke leser SO3 ser på Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 noen andre som ser på x-files? Nei, jeg ble jaget bort fra kjelleren av idiotene som kom hjem fra sørlandet. Nå som det var så deilig å ha huset for seg selv og greier... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 noen andre som ser på x-files? nope.. mamma ser på hesteviskern... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ahhh... Skal døgne i natt.. På jobb kl 0700 i morgen tidlig.. Fått advarsel fordi jeg har forsovet meg for mange ganger, har 3 vekkeklokker, men klarer liksom ikke å våkne Så da blir det TESM, SWG og musikk resten av natten Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ahhh... Skal døgne i natt.. På jobb kl 0700 i morgen tidlig.. Fått advarsel fordi jeg har forsovet meg for mange ganger, har 3 vekkeklokker, men klarer liksom ikke å våkne Så da blir det TESM, SWG og musikk resten av natten Tror det beste ville vært om du la deg veldig tidlig slik at du klarte å stå opp Men da kan det jo hende at du ikke hadde klart å sovne om kvelden så det var kanskje en god ide å døgne Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Anette_ Utrolig kjipt at du plages med din nye Shuttle, har postet litt info i tråden din, men det er kanskje lurt å få en eller annen som har mye peil til å se fysisk på maskinen din. Får du bare 500 i lønn, det var kjipt, ta forskudd hehe... Hvor er feriepengene dine da psilocybe - LoL Genial tegning :!: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Tror det beste ville vært om du la deg veldig tidlig slik at du klarte å stå opp Men da kan det jo hende at du ikke hadde klart å sovne om kvelden så det var kanskje en god ide å døgne Har prøvd det.. Har ofte lagt meg rundt 21-tiden... Forsover meg likevel... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Anette_ Utrolig kjipt at du plages med din nye Shuttle, har postet litt info i tråden din, men det er kanskje lurt å få en eller annen som har mye peil til å se fysisk på maskinen din. Får du bare 500 i lønn, det var kjipt, ta forskudd hehe... Hvor er feriepengene dine da Gidder ikke ta forskudd, vet ikke om jeg hadde fått det heller. Vet ikke hva jeg skal med mer lønn akkurat nå. Har fått feriepengene mine og siden mamma og pappa plutselig vile betale for dataen min satte mamma inn masse penger på kontoen min @Volcov : Stakkars deg da! Du må finne en efektiv vekkerklokke eller få noen og ikke noe til å vekke deg.. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvordan kan jeg vinne over kameratene mine i Counter-Strike versjon 1.6 , alle bare ler av meg her. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Må få meg dame.. hehe bra løsning.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Må få meg dame.. der dreper du mange fluer med en smekk! :!: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Må få meg dame.. der dreper du mange fluer med en smekk! :!: Tja, hvis jeg da ikke blir for sliten da Av visse grunner Endret 1. august 2004 av Volcov Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvordan kan jeg vinne over kameratene mine i Counter-Strike versjon 1.6 , alle bare ler av meg her. Cheat som faen..det er jo bare et spill Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvordan kan jeg vinne over kameratene mine i Counter-Strike versjon 1.6 , alle bare ler av meg her. Spill aim maps i et år... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Lønn ja, får vel hele 500 Jeg fikk 750, jobba 11 timer på fredag og 5 på lørdag (Matte-g33ks: Ja, dårlig lønn ) edit: Ops... dobbel post , lurer på om jeg har fiske hjerne - 3 sekunders Endret 1. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Volcov - Har du sett vekkerklokka til Sponge Bob Squarepants? hehe Heftig! Endret 1. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg