Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahhh... Skal døgne i natt.. På jobb kl 0700 i morgen tidlig.. Fått advarsel fordi jeg har forsovet meg for mange ganger, har 3 vekkeklokker, men klarer liksom ikke å våkne :(

 

Så da blir det TESM, SWG og musikk resten av natten :)

Tror det beste ville vært om du la deg veldig tidlig slik at du klarte å stå opp :) Men da kan det jo hende at du ikke hadde klart å sovne om kvelden så det var kanskje en god ide å døgne :p

Lenke til kommentar

Anette_ Utrolig kjipt at du plages med din nye Shuttle, har postet litt info i tråden din, men det er kanskje lurt å få en eller annen som har mye peil til å se fysisk på maskinen din.

 

Får du bare 500 i lønn, det var kjipt, ta forskudd ;) hehe... Hvor er feriepengene dine da :hmm:

 

 

psilocybe - LoL Genial tegning :!:

Lenke til kommentar
Anette_ Utrolig kjipt at du plages med din nye Shuttle, har postet litt info i tråden din, men det er kanskje lurt å få en eller annen som har mye peil til å se fysisk på maskinen din.

 

Får du bare 500 i lønn, det var kjipt, ta forskudd ;) hehe... Hvor er feriepengene dine da :hmm:

 

 

Gidder ikke ta forskudd, vet ikke om jeg hadde fått det heller. Vet ikke hva jeg skal med mer lønn akkurat nå. Har fått feriepengene mine og siden mamma og pappa plutselig vile betale for dataen min satte mamma inn masse penger på kontoen min :thumbs:

 

 

@Volcov : Stakkars deg da! :cry: Du må finne en efektiv vekkerklokke eller få noen og ikke noe til å vekke deg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...