Marvil Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Om det er Once WE were warriors så er det en rimelig heftig film.. Toern erke så verst den heller, Once we too were warriors (elns).. Once WERE warriors Du skylder meg 10kr! Crap. Toern heter visst What Becomes of the Broken Hearted?.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 iiiiiiiJJJJAAAAAAAAAAAA!!! Internetten funker igjen! Avhengi, eg? Neida! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Doh my god, så varmt *pes* Drikke iskald 7Up fra 0,8liters glass og sitter på verandaen med dama å soler meg og hører på en playlist med MP3's like lang som fra Nordkapp til Lindesnes... Hmm dama roper sikkert smøre tid igjenn Snart skal det grrrilles Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Såååå utrolig varmt idag! Har ikke vært i nærheten av vannet så jeg har bare sitti i skyggen Men i morgen drar jeg på ferie og da skal jeg sove i båten noen dager Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Hahaha, satt meg ute for å slappe av litt.. så kom det DEN skuren varte vel i 30 min.. og nå er det mye diggere luft og sola skinner som bare det Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Sykt varmt i dag også Nå har jeg fri i en dag...å den skal nytes på stranden...håper det bare blir fint vær i morgen også... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Da begynner snart CS dingsen her på forumet... Klikkbar Endret 1. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Da begynner snart CS dingsen her på forumet...Klikkbar Unnskyld, men; Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Da begynner snart CS dingsen her på forumet...Klikkbar Unnskyld, men; Gøy med cs Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Shuttelen min restarta igjen :'( Og når den kom på igjen ville den ihvertfall ikke starte orntlig eller ha noe bilde på skjermen Sitter på den gode gamle compaq'en nå da. Det eneste jeg har savna er skjermen, fælt med 14" på shuttelen.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Hmm, hvilken nissefar har bygd den da Anette_? Ja ja, du kan jo alltids lage en egen topic hvis du trenger hjelp? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Hmm, hvilken nissefar har bygd den da Anette_? Ja ja, du kan jo alltids lage en egen topic hvis du trenger hjelp? Typen min bygde den hehe.. jeg satte i CPU'en da Skal vel lage en tråd snart.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Skyld på typen din og skyt han EVOL!!!11!! Har du sjekket om alt er montert RIKTIG og at tempraturen på cpuen er sånn passe ok (ikke høyere enn 50)? Endret 1. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Skyld på typen din og skyt han Eller bare ikke hehe.. Har sjekket den mye og fikse noe mer greier i biosen i går, slk at det blir mer vifte når den kommer på over 52 grader. Må neste lage en tråd nå tror jeg. Det er mulig jeg har fått et hovedkort med feil på da, det skal vist være flere som har det på det hovedkortet. Snille typen min har tilbydt seg å bygge hele dritten på nytt igjen, så jeg kan nok ikke skyte han edna hehe Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Skyt først, spør senere.. Sett vifta på max hele tiden. Jo kaldere jo bedre. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Hjelp meg hvis dere gidder... Har altså fått laget en tråd om problemene med dataen nå.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 kom til å tenke på noe.. i dag skal jeg få månedslønn jippii.. *kjøpe deler* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg fikk også lønn idag EDIT: lånn? Endret 1. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Lønn ja, får vel hele 500 baksiden ved å ha ferie er at lønna blir mindre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 noen andre som ser på x-files? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg