Camron Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jo, det var noe jeg lurte på: ahpadt- har du funnet ut hvordan du skal fikse ipoden din. eller evt kjøpe nytt deksel? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ok, *tenke tenke* Vi kan sytte over hvor ufattelig varmt det er! Og at situasjonen ikke blir bedre at du sitter ved siden av to varme- ovner/datamaskiner.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Nei, men hva i granskauen er det som skjer nå da? Det regner! Nei, og jeg som skulle sykle idag og greier. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hmm, dere kan låne litt varme herfra... Ja ja, nå skal jeg vanne blomstrene mine! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 En liten crosspost: http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...dpost&p=2544697 Jeg skal ta og støvsuge litt og så skal jeg se om jeg får lånt bil og så kjører jeg vel på ei strand og bader eller.no Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Aha, bade! Genial ide B|Real Da ble det slik! EDIT: Ha ha, innlegg 555 Endret 1. august 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 En liten crosspost: http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...dpost&p=2544697 hvorfor har ikke jeg sånn design på hardware sida mi? hm Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jo, det var noe jeg lurte på: ahpadt- har du funnet ut hvordan du skal fikse ipoden din. eller evt kjøpe nytt deksel? Svar: Nei. Pga at serienummeret står bak på, og det er tydeligvis ingen som har noen ideer om hvordan jeg skal "fylle" det.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jo, det var noe jeg lurte på: ahpadt- har du funnet ut hvordan du skal fikse ipoden din. eller evt kjøpe nytt deksel? Svar: Nei. Pga at serienummeret står bak på, og det er tydeligvis ingen som har noen ideer om hvordan jeg skal "fylle" det.. vet ikke om det virker, men prata med noen om det og han lurte på om det kanskje skulle gå med sølvgrå-aktig silikon, sånn greie på diger tube... jeg har hvertfall ikke peiling.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hmm, ang det galleriet B|Real... Hadde dere tenkt og legge ut galleriet som en egen post eller? For og så sette en stakkars jæ*** til og sortere brukerne etterhvert som de kom? "Reporting for duty" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hehe grusomt. Hadde ikke klart meg uten nett altså. Så nettopp Once were warriors. Bra film. Lenge siden sist. Om det er Once WE were warriors så er det en rimelig heftig film.. Toern erke så verst den heller, Once we too were warriors (elns).. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hmm, hva nå da... Fy søren Spider-Man 2 var dårlig, ikke det at jeg hadde så høye forventninger, men allikvel! Tok meg 3 timer og klare hele greia, glad jeg ikke brukte penger på det *host* Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Folkens stå opp! Jeg kjeeeeeeeeeeeeeder meg Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Sitter å leter etter S&W FREE SMS Manager Viewer.. og drikker en Kald og God Smoothie Dama dro akkurat til Valdres :| borte i en uke, men men.. blir bare herligere å se henne da Burde vært på stranda i dag tror jeg.. når jeg ser ut.. en bada i gjersjøen i går.. Var ikke kaldt vann en gang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Dr3as din slask..du var ikke på forumet da du fylte 18 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 18?? jeg ble TJUUUUE hehe.. og nei.. da var jeg på Hytta, den finne gudsforlatte plassen Os i Østerdalen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 18?? jeg ble TJUUUUE hehe.. og nei.. da var jeg på Hytta, den finne gudsforlatte plassen Os i Østerdalen Ah..såpass Vel, gratulerer med overstått, hvis du ikke fikk med deg den andre posten jeg postet. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Nå har jeg prøvd å få lest de fleste postene.. hmm.. sier takker og leter en gang til Digg ute nå.. men diggere inne vifte, fortsatt mere kald smoothie og chill musikk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Om det er Once WE were warriors så er det en rimelig heftig film.. Toern erke så verst den heller, Once we too were warriors (elns).. Once WERE warriors Du skylder meg 10kr! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Muligens noen som forveksler med "We Were Soldiers". Endret 1. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg