Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jo, det var noe jeg lurte på:

ahpadt- har du funnet ut hvordan du skal fikse ipoden din. eller evt kjøpe nytt deksel?

Svar: Nei. Pga at serienummeret står bak på, og det er tydeligvis ingen som har noen ideer om hvordan jeg skal "fylle" det.. :hmm:

Lenke til kommentar
jo, det var noe jeg lurte på:

ahpadt- har du funnet ut hvordan du skal fikse ipoden din. eller evt kjøpe nytt deksel?

Svar: Nei. Pga at serienummeret står bak på, og det er tydeligvis ingen som har noen ideer om hvordan jeg skal "fylle" det.. :hmm:

vet ikke om det virker, men prata med noen om det og han lurte på om det kanskje skulle gå med sølvgrå-aktig silikon, sånn greie på diger tube...

jeg har hvertfall ikke peiling..

Lenke til kommentar
Hehe grusomt. Hadde ikke klart meg uten nett altså.

Så nettopp Once were warriors. Bra film. Lenge siden sist.

Om det er Once WE were warriors så er det en rimelig heftig film.. Toern erke så verst den heller, Once we too were warriors (elns)..

Lenke til kommentar

Sitter å leter etter S&W FREE SMS Manager Viewer.. og drikker en Kald og God Smoothie :D

Dama dro akkurat til Valdres :| borte i en uke, men men.. blir bare herligere å se henne da :D

Burde vært på stranda i dag tror jeg.. når jeg ser ut.. en bada i gjersjøen i går.. Var ikke kaldt vann en gang ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...