SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2004 :/ var dårlige kamper. Trodde det var noen kamper fra las vegas de skulle vise. Btw er det ikke irriterende når noen sier de skal komme og hente en bare for å kjøre litt men de kommer aldri og ringer ikke heller. &¤#"#¤%&/ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2004 Hva med å ringe dem? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2004 Jepp Jepp...home again... Koslig tur på byen i dag..øl å mat Sjefen min klarte jo seff å dra meg med å et siste utested...så har fått i meg litt for mange øl, å jeg skal opp på jobb kl 10... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2004 Hva med å ringe dem? Næhh. Det er de som avtaler greier. Liker ikke å ringe og nagge på folk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2004 Jævla Mygg Lenke til kommentar
Term Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Det er bare å gjør det samme til de om et par dager, så forstår de nok hvor irriterende det kan være. Sier de noe på det så er det bare å si ifra.... "du startet" Lit barnslig kanskje Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hehe jepp. I'm not a bitch.....revenge is! Edit: Long time no see btw. Welcome back. Endret 1. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Huff så trøtt jeg er, mye aktivitet i dag, dirrende muskler hehe Tvinger opp øynene og ser videre på nattfilmen på TVN (hvis noen vet hvordan jeg får en hel plexiplate til å lyse av en kraftig diode så tips meg, vil ha blått lys i hele shuttle frontpanelet, har tenkt å matte det med noe veldig fint skuremiddel eller noe for å lage små riper som fanger opp lyset) Endret 1. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Me is bored. Entertain me. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 I said entertain me! Slaves, dance for me! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 *danse litt* *prøve å spille fele* *danse litt igjen* Fornøyd? (kjeder meg litt) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Good, Volcov. No torture for you today. Endret 1. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 /me takes somebody's sister and do sexual acts against her. Fornøyd? Nei eg skal gi meg med den. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 SnowDog, torture for you today. Take off his pants and bring in the angry dogs. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Okei, noe her jeg har gått glipp av ettersom alle danser etter Holger's pipe? Nå ja, nå skal jeg spise pizza! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Holger, du kjeder deg virkelig Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Jeg sto opp kl. ti i dag pga jobb. Er helt utslitt nå. Sleep to uptime ratio is wrong. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Ja ,men ellers da? Lenke til kommentar
piit Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 (o/ \o) (o/ \o) \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg