HolgerL Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hei, dere med LCD-skjerm! Dere glemte å svare på spørsmålet mitt. Hvordan ser spill ut i ikke-native oppløsninger på en en LCD-skjerm? Noen som kan beskrive opplevelsen? Endret 31. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei, dere med LCD-skjerm! Dere glemte å svare på spørsmålet mitt. Hvordan ser spill ut i ikke-native oppløsninger på en en LCD-skjerm? Noen som kan beskrive opplevelsen? Spør Herr Dahle. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Holger: Svaret er: Forferdelige. Akkurat som alt annet i ikke-native oppløsninger på en LCD-skjerm. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Humms, jeg må visst tegne en ny avatar nå. Den klokka-5-om-natten-avataren jeg har nå ble litt "trøtt". *løpe og finne inspirasjon* Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hva er en ikke-nativ oppløsning? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Er ist nicht online. Fyr av med en PM, så svarer han deg sikkert så fort han kan. Endret 31. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hva er en ikke-nativ oppløsning? LCD-skjermer er optimalisert til en bestemt skjermoppløsning. Det er den native. Fyr av med en PM, så svarer han deg sikkert så fort han kan. Han vil jo uansett poppe opp i MSN når han er online. Endret 31. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 da var det sommer sol pils og glad mat med 50k på byen tror det blir liv i kveld ja og varmet er det enda selv om klokken er 2200 .. 19.5 C ute nå Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg synes det funker greit å spille spill med f.eks 800x600 oppløsning på div. spill. Men for de kresne tror jeg ikke det er å anbefale. Mein native oppløsning er 1024x768 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg var på sykkeltur i dag som sagt. Har faktisk sykklet 6 mil Dog så hadde vi en "litt" utrent person som gjorde at turen tok 5 timer Men men...artig var det. dog, jeg tror jeg er litt solbrent i nakken. Sykkling i bar overkropp Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ho ho, nede i sentrum i dag så jeg en veldig amerikansk person. (No offense) Mann i 50-årene, feit, hvit t-skjorte med bilde av Ronald Reagan, og Caps med Ronald Reagan-navnet og Amerikansk flagg på Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Noen som vet om det er mulig å bruke en fjernkontroll som fulgte med et Pinnacle PCTV Pro Tv-tunerkort til annet enn det den er ment til? altså at jeg f.eks kan bruke den med PcRemoteControl.. ? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ho ho, nede i sentrum i dag så jeg en veldig amerikansk person. (No offense)Mann i 50-årene, feit, hvit t-skjorte med bilde av Ronald Reagan, og Caps med Ronald Reagan-navnet og Amerikansk flagg på haha. det er bra det er noken som lever opp til usa klisjene Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Dog så hadde vi en "litt" utrent person som gjorde at turen tok 5 timer Tjukkasen med frodohåret? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ho ho, nede i sentrum i dag så jeg en veldig amerikansk person. (No offense)Mann i 50-årene, feit, hvit t-skjorte med bilde av Ronald Reagan, og Caps med Ronald Reagan-navnet og Amerikansk flagg på haha. det er bra det er noken som lever opp til usa klisjene Vet, begynte å tvile på om de virkelig fantes, siden 10% av de voksne på stedet hvor jeg bor er Norsk/Amerikanere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Til alle dere som lurte på K1 er fornoe så begynner det om ca 5min. Bob (the beas) sapp skal slåss mot en av mine favoritter ray sefo fra new zealand. Blir mange bra kamper så ikke gå glipp av det. Er du ikke bitt av K1 bassilen så blir du det nå. Edit: Det begynner seff på eurosport. Se på det NÅ!! Endret 31. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 ...for de som er så heldige å ha kanalen det går på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg