Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

En helg uten bråk SnowDog ?? :wow:

Grattis ;) hehe... selv så var jeg ute idag.. og fløret med 3 stykker... 2 fra jobb og ei venninne som har gjort det slutt med typa for 3 mnd siden :)

/me lager ikke bråk. Eg bare avslutter de hvis de begynner.

Anyways jaja ble det noe på deg da? Eller var det luremus på gang? :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En helg uten bråk SnowDog ??  :wow:

Grattis ;) hehe... selv så var jeg ute idag.. og fløret med 3 stykker... 2 fra jobb og ei venninne som har gjort det slutt med typa for 3 mnd siden :)

/me lager ikke bråk. Eg bare avslutter de hvis de begynner.

Anyways jaja ble det noe på deg da? Eller var det luremus på gang? :lol:

Ble nok luremus sånn delvis.. fikk putta aksjer i hun veninna mi... Fuckinfriend dama lurte på om hun kunne komme, men sa nei da hun hadde mensen...

Hun ene fra jobben sa i i forbindelse med en samtale jeg ikke husker "kjøss meg i ræva", svarte med "ja, kan jeg"... men fikk ikke lov da... :roll:

Men om hun hadde liksom bretta ned og bend over... trur ikke akuratt at jeg hadde kjøssa henne liksom... Fikk litt merklige bilder i hue nå... usj...

Lenke til kommentar

Edit: Kordan eg har hatt det? kor eg har hatt det?

Har ikke hatt det noe særlig i det siste. :grine: savner å ha sex men av en eller annen grunn så tenker eg mer på å ha dame. Ikke bare sex tanker. Har lyst på ett forhold der eg forelsker meg osv...

Kor eg har hatt sex as in kinky steder og sånt? Vel har gjort det på dasser hos folk når eg har vært på fester osv men det der vel vanlig. Det mest kinky eg har opplevd var vel på en fest der eg var ganske så full og eg og en jente begynte å rote og vi gikk ut i altanen. Vel der satt eg meg ned i en sånn hage stol med ryggen mot vinduet og døren. hun begynte å skysse meg og gikk ned dit. Vel før hun gjorde noe som helst så så eg om det gikk ann å se ut (inn) og det kunne eg ikke så hun begynte å utføre oral sex på meg (hihi tror eg aldri har skrevet oral sex før) og der koste eg MEN de jævlene i festen fikk øye på det og hele fukkings gjengen satt og så på fra innsiden uten at eg viste om det. Hun sugde meg ferdig og eg god og fornøyd gikk inn igjen og alle sto og klappet og greier. Eg skjønte jo ikke en dritt men så sa de at de så alt og eg sto inne og så ut og vist fanken gikk det ann å se ut. :grumpy: sur og flau var eg siden alle så på meg og greier. hehe Det var flaut egentlig men når eg tenker over det så var det litt show. De minner meg på det hver gang vi er på fest. Fyfanken. Historien er 100% sant men eg fostår at dere ikke tror meg.

Vel det endte med at alle gikk på byn men eg og damen ble igjen og koste oss til de kom tilbake. Hehe husker faktisk også at eg fikk krampe i tungen etter å ha slikket lenge for å "betale" tilbake nytelsen.

OMG dette ble kanskje litt perverst.

:mrgreen:

Lenke til kommentar

Det er gutten sin ;) Er godt å ha noen slike minner ;)

Savner dame selv, men vet selv at det ikke ville ha fungert akuratt nå. Livet mitt består av stress. To av mine beste venniner er "sur" på meg da jeg jobber livet av meg og ikke slapper av, når jeg først sover på dagen er pga kroppen ikke orker mer... |Johnsen| kan vel bekrefte min lille søvn... :S

Anyway... Mine steder er kort fortalt: Senga hjemme, soffan til kameraten min, bilen, rett ved dansegolvet på et utested, i et rom på en befalsmesse, i enda en seng til en kamerat av meg, på en dass (eneste dassen på en fest med 40 stk, folk stod i kø da vi kom ut), ellers så har det skjedde hjemme hos dama (x nå), også når venninnene hennes sov i samma rommet.

Har gått litt villt for seg noenganger... Den på utestedet er nok den villeste jeg har gjort og kommer nok ikke til å bli noe villere en det tur jeg... Hun hadde miniskjørt og G, satt seg oppå fanget mitt og da var det igang. Satt på en krakk og hadde ryggen mot en stolpe som var helt ved dansegulver... og der satt vi og hun rei meg. Kamerat av meg, jim, kom bort og tok meg på skuldra og lurte på om vi skulle danse :wow: Han så fort at det ikke lot seg gjøre da *ler*... Men det er noe av det villeste... Var helt impulsivt og bare skjedde...

Lenke til kommentar
Haha konge! Kordan føltes det å gjøre det mens det er masse folk rundt? :wow:

Var rimlig full selv, men tenkte ikke på folka rundt.. tenkte bare at "fyyy ****** og god, ikke stopp ikke stopp ikke stopp"... det gikk hele veien :D

Fikk hører det en stund etterpå, men ingen av oss tar det tung, ler av det og synes det var morro. Er liksom ikke så mange som har gjort det *ler*

Lenke til kommentar

ca 10 mnd siden tenker jeg, rett etter nyttår...

Men den beste var den gangen jeg "betalte" en hold-it for sex :lol:

Var ikke slik, men når jeg oppsumerte hele kvelden så virka det slik.

Hun fucking-good friend veninna mi kom fra drammen 0100 på lørdagen, dro hjem til meg, snakket bittelitt, hoppet i senga og kjørte løpet et par ganger, dagen etterpå var det på den igjen og til slutt så stod vi opp. Hadde ikke så mye mat akuratt da i kjøla så hun fikk en hold-it og jeg måtte på jobb. 1530 kjørte jeg henne til togstasjonen og jeg dro på jobb.

Litt komisk når man ser det i rette perspektivet.... Senere fikk jeg melding, mmm, det var kos. Dette må gjentas ;)

Lenke til kommentar

Hehe you stud.

Jaja eg går og legger meg. Imorgen skal eg trene hunden til kompisen. Skal begynne med lydighets trenning. Fy pokker kor sterk hunden er :wow: 20kg og trekker meg som eg skulle vært en liten jente. Bør nesten ta bilde av henne.

Må ha krefter til imorgen så ikke noe date med høyre hånden inatt. God natt wabby og alle dere andre som er våkne.

Lenke til kommentar

Hehe, snakkes SnowDog.

BTW!! Good News!

Han med allergien flytter ut, så nå har jeg hunden min annenhver uke fremover... Skulle ønske jeg hadde hatt nok tid med henne til å trene opp lydighet og slik, hun er veldig lydig... men liker å jake katter... Men det gjør ikke meg noe...

Lenke til kommentar
søt lita jente det  :love:

Men du skulle ikke tro at ei så liten kropp kan tåle så mye sprit!

... og fremdeles så fikk du deg ikke noe ... :roll:

Har sannsynligvis noe å gjøre med at dette skjedde for 1.5 år siden og da var jeg dypt inne i en depresjon og hadde såvidt baller til å snakke med jenta selv i fylla.

Anyway, når vi er er inne på sex-opplevelser.

Jeg kjenner ei dritfin jente her i oslo, skikkelig nydelig. Hu har alltid hatt type, så har ikke brydd meg med å få meg noe sånn. Men så blei det slutt for noen uker siden. Og en kveld da vi snakka på msn, så sa hun bare "du må komme til meg nå, jeg trenger "noe"." Og visst ******..jeg tok taxi. Hadde omtrent ikke kommet meg inn før hu kasta seg over meg..visste fra før at hun var rimelig vill i senga, så lurte på hvordan dette skulle gå. Men..vi holdt ut i en time, da var det til slutt HUN som ikke orka mer..så da sugde hun meg ferdig, og det var det :p..vi tok oss en runde i dusjen etterpå også.

Etterpå fortalte hun meg at det var det beste hun hadde vært med på, og hun er rimelig erfaren :cool:

Når det gjelder villeste jeg har gjort..det må være å fingre ei jente midt på dansegulvet på Faktor (Gamle C-in). Men dama ville ikke bli med meg hjem seinere..:shrug:

NÅ er det natten for meg..opp om 4 timer = huff.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Det er ikke noe gøy å deppe nei... hadde ikek du noe på gang med en dame da CeEff?

Jaja.. Håper da det på en måte ,men uansett så er det kjipt når man sitter mutters alene... Sitter liksom bare og tenker på hvordan man har det da..

Alastor: Tror jeg har funnet bilde av noe av det du snakker om jeg ;)

thosewerethedays.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...