Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HolgerLudvigsen: Er du født på stokmarkese i hadsel, nordnorge?

Så på hjemmesiden din at det sto så pent "Stokmarkes City".

Jepp, er født i Stokmarknes. De fikk bystatus for en stund siden, så da ble det Stokmarknes City :D

 

Jeg har faktisk besteforeldre i Nord-Norge, og har vært i Sortland en drøss av ganger.

Lenke til kommentar
HolgerLudvigsen: Er du født på stokmarkese i hadsel, nordnorge?

Så på hjemmesiden din at det sto så pent "Stokmarkes City".

Jepp, er født i Stokmarknes. De fikk bystatus for en stund siden, så da ble det Stokmarknes City :D

 

Jeg har faktisk besteforeldre i Nord-Norge, og har vært i Sortland en drøss av ganger.

Vel, si ifra når du neste gang er på sortland :)

Cellefuck, ok...hva en du sier..

Lenke til kommentar
Jeg ser også på Letterman! :w00t: Han eier!

:yes: Hvor gammel er han nå? Syns litt synd på han der stakkat "pappplate-holder-mannen" som må sitte med rengjakke... :p

han begynner vel å blir noen år, men han har jo en liten unge på 2-4 år da :roll:

han "papplate-holder-mannen" fikk vel en bonus den dagen :!:

Lenke til kommentar
merket vi snakket om kondis her...

 

Skulle prøve og få forbedret 2.5km tiden min i høst, kom inn 6 min etter de beste ... :lol:

 

( .. tok den gamle tiden min med 5 min da.. Gikk de andre gangene ;D )

hvor lang tid brukte du på de 2.5 kilometerne?

vi hadde en slik test på ungdomskolen, "trekantløypa" het den..den var rundt 2.5 km den og, men vi løp i skogen da..

den løp vi "gjennomsnittskara" på rundt 10min :!:

Lenke til kommentar

Hetebølge i Oslo sentrum, anyone? Er 28 grader i skyggen, på en vegg som ennå ikke har sett sol i dag. Var seriøst for varmt å være ute og i aktivitet (faktisk kjøligere innendørs, "bare" 25 grader, og ingen sol), så jeg tror jeg skal utsette utegjøremål til litt utpå ettermiddagen. Phu...

 

Har opplevd varmere vær, 35 grader i skyggen, men det var i Los Angeles, og der var det mye mindre luftfuktighet enn her. Da føles det ikke så fryktelig varmt.

Lenke til kommentar
Hetebølge i Oslo sentrum, anyone? Er 28 grader i skyggen, på en vegg som ennå ikke har sett sol i dag. Var seriøst for varmt å være ute og i aktivitet (faktisk kjøligere innendørs, "bare" 25 grader, og ingen sol), så jeg tror jeg skal utsette utegjøremål til litt utpå ettermiddagen. Phu...

 

Har opplevd varmere vær, 35 grader i skyggen, men det var i Los Angeles, og der var det mye mindre luftfuktighet enn her. Da føles det ikke så fryktelig varmt.

Fy søren, ikke klag :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...