cerion Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg skal vise mine sykle-skillz Kommer sikkert til å dø, eier jo ikke kondis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg skal vise mine sykle-skillz Kommer sikkert til å dø, eier jo ikke kondis Og for de som enda ikke skjønner det så er cerion en venn av meg.. Og jeg skal så eie de kondislate jævlene Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 HolgerLudvigsen: Er du født på stokmarkese i hadsel, nordnorge?Så på hjemmesiden din at det sto så pent "Stokmarkes City". Jepp, er født i Stokmarknes. De fikk bystatus for en stund siden, så da ble det Stokmarknes City Jeg har faktisk besteforeldre i Nord-Norge, og har vært i Sortland en drøss av ganger. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 B|Real, man trenger vel ikke være Einstein for å skjønne såpass? Dessuten er din kondis like "god" som min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 HolgerLudvigsen: Er du født på stokmarkese i hadsel, nordnorge?Så på hjemmesiden din at det sto så pent "Stokmarkes City". Jepp, er født i Stokmarknes. De fikk bystatus for en stund siden, så da ble det Stokmarknes City Jeg har faktisk besteforeldre i Nord-Norge, og har vært i Sortland en drøss av ganger. Vel, si ifra når du neste gang er på sortland Cellefuck, ok...hva en du sier.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg er trøtt, sliten, og burde egentlig sove i stedet for å holde på med dette Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg er trøtt, sliten, og burde egentlig sove i stedet for å holde på med dette For mye mellomrom mellom headern og resten av innholdet imo, men ellers meeget bra Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg ser også på Letterman! Han eier! Hvor gammel er han nå? Syns litt synd på han der stakkat "pappplate-holder-mannen" som må sitte med rengjakke... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Better? Midtstill overskriftene som ligger til venstre i bildet, så nærmer vi oss përfêct. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg ser også på Letterman! Han eier! Hvor gammel er han nå? Syns litt synd på han der stakkat "pappplate-holder-mannen" som må sitte med rengjakke... han begynner vel å blir noen år, men han har jo en liten unge på 2-4 år da han "papplate-holder-mannen" fikk vel en bonus den dagen :!: Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 merket vi snakket om kondis her... Skulle prøve og få forbedret 2.5km tiden min i høst, kom inn 6 min etter de beste ... ( .. tok den gamle tiden min med 5 min da.. Gikk de andre gangene ;D ) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 merket vi snakket om kondis her... Skulle prøve og få forbedret 2.5km tiden min i høst, kom inn 6 min etter de beste ... ( .. tok den gamle tiden min med 5 min da.. Gikk de andre gangene ;D ) hvor lang tid brukte du på de 2.5 kilometerne? vi hadde en slik test på ungdomskolen, "trekantløypa" het den..den var rundt 2.5 km den og, men vi løp i skogen da.. den løp vi "gjennomsnittskara" på rundt 10min :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 på skolen vår løper vi en runde på 3km på asfalt.. både oppover og nedover.. 14,32min.. lol Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jogget/gikk den på 15 min eller noe Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hetebølge i Oslo sentrum, anyone? Er 28 grader i skyggen, på en vegg som ennå ikke har sett sol i dag. Var seriøst for varmt å være ute og i aktivitet (faktisk kjøligere innendørs, "bare" 25 grader, og ingen sol), så jeg tror jeg skal utsette utegjøremål til litt utpå ettermiddagen. Phu... Har opplevd varmere vær, 35 grader i skyggen, men det var i Los Angeles, og der var det mye mindre luftfuktighet enn her. Da føles det ikke så fryktelig varmt. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hetebølge i Oslo sentrum, anyone? Er 28 grader i skyggen, på en vegg som ennå ikke har sett sol i dag. Var seriøst for varmt å være ute og i aktivitet (faktisk kjøligere innendørs, "bare" 25 grader, og ingen sol), så jeg tror jeg skal utsette utegjøremål til litt utpå ettermiddagen. Phu... Har opplevd varmere vær, 35 grader i skyggen, men det var i Los Angeles, og der var det mye mindre luftfuktighet enn her. Da føles det ikke så fryktelig varmt. Fy søren, ikke klag Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ikke bra vær der du er? Neida, klager egentlig ikke. Halvveis ett gledesutbrudd også da. Gleder meg til litt utpå ettermiddagen, da det er litt kjøligere. For da vil det være helt perfekt å være ute :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg