cerion Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 B|Real, hvorfor redigerer du ikke bare posten hans? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 B|Real, hvorfor redigerer du ikke bare posten hans? Kalles forskjellsbehandling Lenke til kommentar
cerion Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Da skal jeg behandle deg forskjellig og, du får ikke Cola Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hah...jeg trenger ikke cola. Jeg har vann. Prøver å trappe ned coladrikkinga mi uansett så Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Nå legger jeg meg, nait folks Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 FFS B|Real, "hver jævla gang"? 2 ganger, to ganger.... Men ok da... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 FFS B|Real, "hver jævla gang"? 2 ganger, to ganger.... Men ok da... Alt er relativt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Yup yup. Ny avatar btw. Har drukket 1.5liter med cola i løpet av de siste 3timene og er dritt tørstig. Ahh ikke mer cola igjen. :S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Stikk-kont@kten: Ok...beklager for haskt språkbruk, men vi har fått det med oss... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 LoL Tyson fikk jammen bank... Blitt rusten så det holdt. Sto jo nesten bare og ventet å blei sjokka da han så Dannys hanske komme susende mot hodet Jaja, fortjent seier. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hehe, boksing ja. Skjønner ikke at de gidder, blir jo dumme som brød hele gjengen... Oooh, ny avatar. På tide... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Følger ikke med på boksing i det hele tatt, så det bare fordi jeg var våken og det var nesten historisk fight. Ja det går mange hjerneceller i søppla etter en smell fra en tungvekts proff bokser, det går unna så det støver ut av ørene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Åhh fortell fortell. Tapte tyson altså? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hmm...synd egentlig for han hadde nok et par veddemål på den kampen for å få økonomien sin på rett vei igjen.. In an interview with This Is London, Tyson announces that since declaring bankruptcy he has been sleeping in homeless shelters and living off handouts. "I've got nowhere to live. I've been crashing with friends, literally sleeping in shelters. Unsavoury characters are giving me money and I'm taking it. I need it. The drug dealers, they sympathise with me. They see me as some sort of pathetic character... I know I was a tough, bad-ass talking fighter, but I ain't no mob figure. I did my time for the rape. I paid my money to Las Vegas. I paid my dues. I ain't the same person I was when I bit that guy's ear off." Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ja han fikk vel 10 kjappe slag i hodet i lynrask repetisjon så tryna han godt baklengs inn i tauene og så dum ut... Kommer sikkert på nyhetene ellernoe hehe Fin avartar SnowDOG Nå stuper jeg i seng, må på material handelen før de stenger klokken 14 i morgen å kjøpe noen beslag. Good Natt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 nei han har ingen fremtid i bokseringen. Han hadde jo komt og sagt offentlig at han skulle over til K1 og utfordre The Beast men ingenting har skjedd. Klarer han seg ikke i boksingen kan han bare glemme å prøve seg mot mesterne i K1. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Tror nok tyson kan glemme K1 ja... Bob Sapp (The Beast) er skummelt stor, 160kg eller noe... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Ja han er stor men er ikke så god. Riktig nok har han heller begynt å fokusere mer på teknikk enn styrke. Han har faktisk gått ned i vekt og veier (sist eg hørte) 155kg. Den voldsomme muskel massen er en ulempe for han blir altfor treig og sliter på kondisen. Får lebanner eller en av den andre store med tyson så er det ikke mye han hadde vart før han ligger knocket i gulvet. Edit: Tror faktisk tyson hadde tatt bob sapp per idag. Endret 31. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Tapte tyson ja, da slitern med gjelda høhøhø! God morgen people Nice avatar SnowDog! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Uf...fantastisk vær. Skyfri himmel og lite vind. Vi skal vist sykle fra sortland til stokmarknes. Kan bli artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg