Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg utsatt formateringen lenge nok. Nå går c-stasjonen.

 

*utsette litt til*

Har formatert 2 ganger siste 24 timene :p En gang etter å ha testet Win Longhorn noen timer og en gang for å legge inn Win XP med nyeste SP2 (Fant ut at jeg vil vente til Longhorn er færdig så jeg slipper å få feil inntrykk av det hvis jeg finner noen bigbugs...)

 

Utrolig hvor rask PC'en blir når det er rent og fint på harddisken. Får vel begynne å kjøre sånn scandisk innimellom også. Jeg har ihvertfall skjerpet meg med rotinga og lagd bra katalog stuktur :)

 

Edit: Anette hehe litt utfordring ;) Har endel mekaniker utdannelse og skrudd på alt fra automatgirkasser til låsemekanismer, så det er bare en kløe jeg har i fingrene. Det er ikke trangt, bare kompakt :love:

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Ja vanlige PC'er er lettest å bygge og lettest å få bra, har veldig lyst til å lage en kasse der den ene veggen/panelet på kassen er erstattet med 17-19" LCD skjerm som kan få litt helle vinkel... Utrolig utsatt for støt hvis man skal ha den med noen steder, men veldig kjekkt hvis man har liten plass.

 

Men nå over til noe annet :p Er det noen som skal se Mike Tyson in action på viasat sport 3 snart? Kanskje han er sulter og glefser i seg en nese eller no denne gangen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...