Staalkontroll Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Letterman tar jo helt av. Men Maria Mena dreit seg ganske ut sist gang. Slo over til en anna kanal da ho begynnte å synge... Fælt å surt.. men ho er vell ikke så flink til å synge? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Etter litt pitch-correction i studio er hun så flik så. Hørte henne live et sted her hjemme en gang, husker ikke hvor though. Var ikke mye bedre da. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 dæven så the Hives var digge men maria mena dreit seg skikkelig ut..ble flay på vegne av norge da jeg hørte på hvem er det som kommer ikveld? hmm Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg ser også på Letterman! Han eier! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) download haddis? Hmm...nå er jeg ikke helt med...*trøtt* EDIT: få ta å hoppe til køys...arbeid venter i morgen Endret 30. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Tenkte på det morsomme spillet ditt. :----P Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Nå har jeg vært på kino i drammen med to venniner.. Lenge til recent åpner igjen eller? @ Hoax: Skjønner ikke at du liker å bygge shuttel'er. Såå utrolgi trangt det er! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Nå har jeg utsatt formateringen lenge nok. Nå går c-stasjonen. *utsette litt til* Har formatert 2 ganger siste 24 timene En gang etter å ha testet Win Longhorn noen timer og en gang for å legge inn Win XP med nyeste SP2 (Fant ut at jeg vil vente til Longhorn er færdig så jeg slipper å få feil inntrykk av det hvis jeg finner noen bigbugs...) Utrolig hvor rask PC'en blir når det er rent og fint på harddisken. Får vel begynne å kjøre sånn scandisk innimellom også. Jeg har ihvertfall skjerpet meg med rotinga og lagd bra katalog stuktur Edit: Anette hehe litt utfordring Har endel mekaniker utdannelse og skrudd på alt fra automatgirkasser til låsemekanismer, så det er bare en kløe jeg har i fingrene. Det er ikke trangt, bare kompakt Endret 30. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Hmm, slenger meg på dette med pcbygging... Har skrudd sammen en go' del kasser jeg også! Syns Shuttle er nok herk, det går jo... (Men men...!) Nei, Desktop og større går bra! Endret 30. juli 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ja vanlige PC'er er lettest å bygge og lettest å få bra, har veldig lyst til å lage en kasse der den ene veggen/panelet på kassen er erstattet med 17-19" LCD skjerm som kan få litt helle vinkel... Utrolig utsatt for støt hvis man skal ha den med noen steder, men veldig kjekkt hvis man har liten plass. Men nå over til noe annet Er det noen som skal se Mike Tyson in action på viasat sport 3 snart? Kanskje han er sulter og glefser i seg en nese eller no denne gangen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Gidd å se på Mike Tyson, okser kan du se sloss hvis du ser på tyrefekting. Og det er mye kulere når ene parten dør, ellers er det vel ikke vits i slossingen vel? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Tyrefekting er rått parti da, oksen har bare to horn som sitter fast og tyrefekteren har en hel bøtte med sverd og spyd og tyrefekteren er smidigere Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Var bare en sammenligning med Mike Tyson Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Mike Tyson er en racer på shopping. Klare å bruke opp over 2 milliarder kroner på noen år. Well done! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det går fort penger når det går til hvitt pulver... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Gi meg 2 milliarder så skal jeg klare å bruke ALT på 24 timer. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Og hvis du ikke klarer det skal du heller betale det du har brukt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Gi meg 2 milliarder så skal jeg klare å bruke ALT på 24 timer. På hva da? Aksjer for 2 mrd. o.l. er ikke lov... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ingen som har lagt merke til den siste addisjonen til signaturen min? Holger @ DeviantART Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg