Goophy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 HD'en i denne pc'en blir formattert ca. hver uke. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 I dag var jeg forresten på storo og kjøpte en dødsfet, hvit Jean Paul genser. *kosepå* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ah, tilbake fra sjøen. *jynge* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Morgenstund er fan meg tull i grunn. Sola skinner og jeg er stuck i grotta *hente litt vann og vekke espen* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Morgenstund er fan meg tull i grunn. Sola skinner og jeg er stuck i grotta *hente litt vann og vekke espen* Grotte ? o/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg orker serriøst ikke å forklare det mere... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Når ein ikkje veit kva b-real meinar når han skriv Grotta, er det eit hint om at ein ikkje har vore her veldig lenge. (elns) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Grotta er kjelleren til en fyr der man pleier å henge med data eller alokoholisrte drikkevarer. Am I right..? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 it's a bad day for me. Imorges når eg skulle ut med hunden klarte santoz å snuble hardt og skadet høyre forben. Han halter stygt og må ha så lite bevegelse som mulig. Eg hadde mange planer i helgen og nå kan eg ikke gjøre en dritt. Skulle til byn akkurat nå og nyte været osv.. men må eg bare sitte inne. Dakar vofsen. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Er det noen som veit hvordan jeg kan få fullscreen visualizations på IKKE primærskjerm i winamp? Flytter den over og alt-enter, men den går bare tilbake til primærskjerm! JÆVLIG IRRITERENDE Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Er det noen som veit hvordan jeg kan få fullscreen visualizations på IKKE primærskjerm i winamp? Flytter den over og alt-enter, men den går bare tilbake til primærskjerm! JÆVLIG IRRITERENDE Jeg vet, jeg vet. Bytt til MusicMatch Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ja da har jeg musicmatch.. men får jeg noe i fullscreen? nei da.. faen helvete å vanskelig skal det være?!?!? nå begynner jeg å bli jævlig forbanna på hele pcen her.. Howto fullscreen + musicmatch?! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har man visualizations i MusicMatch, da? Ville bare at du skulle bytte, jeg. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Ja man har visst det gitt.. men selv om jeg leser beskrivelsen får jeg ikke til fullscreen på dem.. gir opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg