Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sluttet å drikke så jeg våkner opp under bordet, det ble bare mindre og mindre morsomt og de to dagene etter kjentes det ut som om jeg sjanglet enda :p

Det som er digg er en Budweiser (Eller noe annet øl som ikke smaker gress) til pizzaen/maten eller å bare drikke den duggende kald på verandaen i sommervarmen. Noen drinker og shots nå og da er godt, morsomt å mixe drinker :)

Har en spesial som alle liker; Iste, appelsinjus eller Schweppes lemon/Fanta lemon, vodka og en liten skvett San francisco drinkmix som blir en nice longdrink. Kan bruke isknuser å pulverisere noen isbiter i et langt glass, så det blir nesten som "Slush" :dribble:

Lenke til kommentar

Åhh shit! Måtte riste hodet flere ganger mens eg leste 2sider her på so3 og holdt på å sovne hele tiden og nå til slutt sloknet det helt. Er helt forbanna utkjørt. Spillte painball i hele dagen. Begynte klokken 13 og sluttet i i 22 tiden. Har skutt ca 1800kuler. Helsiken så kult det er men neste gange tar eg med meg lue for eg fikk 2 skudd rett i hoder (ikke langt fra tinningen der beskyttelsen stopper) og begynte å blø. En kompis blødde også og ble flere titalls blåmerker per kvadrat meter med kropp. Auu er helt ødlagt og musklene mine svikter. Det ble litt dyrt men men. Nå må eg ffs ut med hundene og alt eg vil er å kaste meg i sengen. Arrgh.

Lenke til kommentar

Du fikk deg selv opp i uføret, så ikke klag :shrug: ( :p )

Har aldri vært på fylla jeg, men det kan vel ha noe med alderen min å gjøre. Men det er flere i klassen som jeg vet om, som fester så det ut over både liv og lemmer.

Populært kalt fjortisfylla...

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

:)

Jeg syns en 89' dude er for tidlig til å byne å drikke. Drakk min første pils da det var et par måneder til jeg ble 16. Synes 16 år er en fin tid å drikke forsiktig. Har drukket FOR mye to ganger. Ikke noe å skryte av. :---P

Det beste er når du har drukket nok til å være godt brisen, men også til å ha kontroll. :)

Lenke til kommentar
Hva er det å være stolt av? Det er ikke noe å være stolt av å ikke drikke. Det er heller ikke noe å være stolt av å drikke. :shrug:

Er vel bare å velge om man vil, eller ikke. Ingen av delene er noe å være stolt av.

Nei, du sier noe der. Er bare så mange som sperre opp øynene med en gang jeg sier jeg ikke drikker. Vaffal her jeg bor. ;)

Lenke til kommentar

Har drukket, ja!

MEN det er fortsatt bare på "smake hos pappa" stadiet.

Selv synes jeg egentlig ikke at King Alcohol er er noe "tiltrekkende".

Har liksom ikke den helt store interessen av å drikke meg dritings å gjøre dumme ting jeg ellers aldri ville gjort.

Nå skal det nevnes at jeg bor en plass der drikking blant ungdom er nærmest et lite problem. Mulig det kan ha avskrekket meg noe..

Jeg har tenkt å satse på å bli avholdsmann, men er ikke sikker på om jeg kan stå for det når russetidene begynner å nærme seg :p

Men den som lever får se...

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg en russetid uten pils høres veldig kjedelig ut. Ikke misforstå, man kan ha det morro uten alkohol og, men med er det som oftest litt morsommere. :---P

(Dette gjelder forsåvidt også fester o.l. Ser ikke helt "poenget" med å la være å drikke.)

Marvil; you got PM ffs. :innocent:

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

*Rydder harddisker* :thumbdown:

Jeg trenger seriøst en sekretær til å rydde opp rotet mitt :blush:

Lagrer nesten alt mulig rart på skrivebordet og når det er høvelig fullt og jeg bare vet hva halvparten er, så lager jeg en mappe "Desktop" på skrivebordet og slenger alt inni ("Rydde senere" tenker jeg da....heh). Når det er fullt igjenn så lager jeg "Desktop 2" mappe og så slenges alt inni den og stapper denne mappen inn i den første Desktop mappen jeg lagde... Uvaner uvaner

Kjipt å må bla gjennom så mye for å komme til rette mapper hvis man skal ha system, blir liksom det samme å slenge alt inn i en mappe på C:\Downloads

Lenke til kommentar

Grøftefylla er aldri morro. :no:

Sjøl drakk jeg mye før, men nå er det veldig langt mellom hver fest. Det går fint å drikke seg litt brisen, da. Men spriten prøver jeg å holde meg unna. (Nicket mitt gir en pekepinn på hva jeg drakk før :p) .... Men kun pils nå om dagene.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...