Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Han var skikkelig megafeit liksom. Kunne sikkert klart det, men hvor patetisk er du..BANKE JENTER!! OMG!!! :roll:

Teiteste jeg har vært med på på lenge, altså. Snakk om høflighet.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Promille og promille fru Blom.. Snyltet 1/4 rusbrus... Ja, fy ******, nå er jeg full! :woot: (omtrent sånn jentente oppførte seg...nå burde vi hatt en spysmiley). Får helt krampe av sånne mennesker..Beklageligvis har jeg et høyt temperament.

Lenke til kommentar

Same shit, different cow.. Jeg har hatt det mye gøyere enn deg Thea, i feel sorry for you :shrug:

HalTan says:

"hayakakajaaaaaaaa!!!!"

nvoetfiv says:

Hadde en lang diskusjon om determinisme med en kristen dude.. Heh.. Han var litt fullere.. Så vi ble enige om at gud var mars, og at atomene på mars bestemte hvilke valg vi senere ville ta..(determinisme) Ergo, jeg ødela hele hans tro på egen vilje.. heh.. Så litt av kampen ja! Tok jo helt av når vi skjønte at Norge ledet 1-0! Når kampen var ferdig hadde de tapt da.. Da heia vi litt på spania istedetfor, og sa at det var gud og mars som bestemte det..

Lenke til kommentar
Candyfloss: ser du bor på ellingsrud. Hvor gammel er du? Kjenner en del der ;)

Hvem kjenner du på Ellingsrud da?

I dag har jeg bygd PC for Håvard, men jeg fant ut at det ikke fulgte med noen strømkabel til S-ATA-disken, så jeg måtte låne han min P-ATA-disk i stedet, inntil videre (mandag). Alt funka med en gang da, bare at jeg ikke skjønner åssen man skal feste 5 ½-drevene... :roll:

Lenke til kommentar
Og hvor gammel er jeg?  :love:  :love:

Gammel nok til å kringkaste deg selv på spraydate med übercheesy bilde OG du bor på hybel.

Hvis det bildet mitt er übercheesy, så lurer jeg på hva du synes om resten..jeg ser generelt stygg ut på bilder.

Jeg driver igrunn ikke med spraydate mer..hakke skrevet en hilsen siden august eller noe.

Sosohal: Kjenner noen 19-åringer, som gikk i klassen min i 3 år. Vært og festa litt der ute og sånn, hehe. Sier navnet Kine deg noe? (Veit det er flere der..men hu her er 19)

Lenke til kommentar

Wee då har eg netopp kommet hjem. Var hos en kompis og så på tv og spiste tacos. Etter dette fant vi ut at vi skulle gå på tur med hunden. Det endte med at vi gikk i 5km og greier og eg hadde nye sko på meg så gjett om eg har gnaggsår nå :S

Etter dette kom vi hjem og eg løp circa 150meter opp ett helv*tes bakke og trodde eg skulle svimme av. Jaja så kampen og det var greit nok. Er imponert over den nye keeperen. olsen eller whatever.

Nå er eg her og alle turer :grumpy:

Lenke til kommentar
Sosohal: Kjenner noen 19-åringer, som gikk i klassen min i 3 år. Vært og festa litt der ute og sånn, hehe. Sier navnet Kine deg noe? (Veit det er flere der..men hu her er 19)

Kine Kamhaug eller noe? Hu har i så fall gått på foppallaget til søstera mi elnsn. ;)

Nå spiser jeg klemetin. Det minner meg om jul, og at jeg vil ha juleskin tiil CS...

Lenke til kommentar

Kine Kamhaug eller noe? Hu har i så fall gått på foppallaget til søstera mi elnsn. ;)

Nå spiser jeg klemetin. Det minner meg om jul, og at jeg vil ha juleskin tiil CS...

Hehehehe...bingo ;)

Kine Kamhaug ja. Gikk sammen med meg på Bjerke VGS. Søt lita jente det :love:

Men du skulle ikke tro at ei så liten kropp kan tåle så mye sprit!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...