Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hva koster den stolen?

Ero 835 Ca 8000,-

Ero 845 Ca 8500,-

Ero 855 Ca 11800,-

 

Modellene er nesten like, men høyere og høyere kvalitet på sitteputer og setetrekk

Standard nakkeputer og armlener innkludert, men det fins bedre variant av nakkepute til 1000,- og an bedre type armlener til 1100.

 

Dette er ikke no dritt som ryker altså hehe

ERO 800 CONTROLLER er utviklet for å tåle ekstremt harde belastninger. Stolene er dimensjonert for å tåle døgnkontinuerlig bruk, samtidig som det er lagt ekstra vekt på sittekomfort og innstillingsmuligheter. Stolene passer naturlig inn i miljøer med kontroll og overvåkingsfunksjoner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På sesjon kan man velge mellom militærtjenste eller siviltjeneste. Om man har sykdom eller annet som gjør det umulig å gjennomføre militærtjenesten, da dimmer man. En del (slik som jeg) dimmer også der man møter opp til tjeneste.

Man må ikke ta siviltjeneste om man dimmer.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Det er vel ikke alltid like positivt i jobbsammenheng. Sånn jeg har skjønt det spør hvertfall arbeidsgiver ofte etter vernepliktsbok under jobbintervju.

Det kommer svært an på hvilken jobb man søker. Jeg har dessuten ingen vernepliktsbok heller lenger. Mulig dem ettersender dem, men.

 

De ser kanskje på den, men de leser jo det som står der. Om det står man har depresjoner (fake) så har man bæsja på leggen, men om det står at jeg har allergi mot pollen og ikke kan være så mye ute sommerstid, så tviler jeg på at det hindrer meg fra å få jobb som kassadame på Rimi. Om jeg søker plenklypperjobb, så ja, men det er jo jobber jeg aldri ville ha søkt siden jeg har allergi. Det som står i den boka (de fleste vertfall) er ting som en allerede vet om, og som man har tatt hensyn til på forhånd. De som faker kan egentlig bare ha det så godt.

 

Så jeg tviler at det har noe negativ virkning på eventuelle jobber jeg kommer til å søke på, da jeg har sett mine begrensinger innen noen områder som allergien regjerer på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...