Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er han "arne" egentlig?

Sikkert en fyr som de har tatt bildet av "pyntet opp" slik de hadde tenkt han og så har de bare skrevet en webside om han..who knows :shrug:

Morro erre lell, i morra må jeg ty til format c: :no: PCen er så utrlolig ustabil, og nettverket er helt på trynet, måtte virusmakere å spyware fabrikanter brenne levende

Lenke til kommentar

Millitæret er tull i grunn, for useriøst å dra inn hva som helst av folk å gi dem pistoler, kniver og makingevær... Det er faen ikke vanskelig å snike unna ettpar patroner på skytebanen når du holder på å stiller inn siktet og skyter "Family" med AG3, MP5 eller hva det skulle være. Det var en idiot som gjorde det da jeg var i millitæret men selvfølgelig turte ingen å sladre, ustabil type.

 

Men det er kult å få mange nye venner der :)

 

piit - Du får melding om sånnt i posten, ikke bry deg med å stresse med det for alt tar tid i millitæret.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
piit - Du får melding om sånnt i posten, ikke bry deg med å stresse med det for alt tar tid i millitæret.

Ja, vet jeg får beskjed i posten. Men gjelder det om jeg IKKE kommer inn også? Når jeg var på sesjon kunne jeg velge når jeg ville inn, og da hadde jeg valget mellom juni, juli og august. Og siden man skal få innkallelse ca tre måneder i forveien, kan det jo se ut til at jeg ikke bli kalt inn. :roll: Eller?

Lenke til kommentar

@Holger; Jeg var inne i 19 timer. Man får ikke gjort så mye da, siden man sover fra 23 til 6. Så jeg møtte opp, ble med i en Deltatropp (dimmetropp) som gikk først til legen dagen etter. Der får man vite om man dimmer eller ei (om man har legeattest). Jeg fikk dimme (dvs avgjørelsen kan bli overprøvd og kan da bli innkalt på nytt senere) og reise hjem.

 

@piit; Det du skrev på sesjon er bare et "ønske". Ikke sikkert forsvaret ønsket det. Du kan vel bli kalt inn til du er 28 ellerno, det er sjelden dem glemmer noen. Er noen herfra som ikke har fått noe, de har ringt til forsvaret og hørt, men ikke fått vite noe mer. Om man binder seg til noe økonomisk kan man få utsette tjenesten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...