1234567890qwertyuio Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det er to musikk foretinger, og de har headsett. Det er en Bravo i samme "hall" som Dolly Dimpesl, og en Hysj Hysj nede på sida av resepsjonen. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Hvem er han "arne" egentlig? Endret 27. juli 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hvem er han "arne" egentlig? Sikkert en fyr som de har tatt bildet av "pyntet opp" slik de hadde tenkt han og så har de bare skrevet en webside om han..who knows Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ok...da fikk jeg det bekreftet...supporten i telenor har 0 peiling på data...Måtte en stygg sykdom komme å ta dem Jeg tapte 45 kr pga av dem Hva var problemet ditt da? Går jo ann å spørre her hehe Telenor kan tele, ikke data (Eller ihvertfall veldig lite data) Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har et koss u40 elns liggende på postkontoret skal hente det i morra. bestillte fra databutikken.com Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Bruker mine Koss Porta Pro nå jeg, duger de også. Men til stereobruk blir det med Grado RS2... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg bestilte min UR40 gjennom http://www.microplex.no Stort utvalg i headset, gode priser og god service. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 MOHAHA. Tok dimmetriks i Militæret forleden dag.. 19 timer holder egentlig i massevis for meg. Hva jeg fant ut om militæret kan leses her. Haha, lykke til B|Real, det SUGER! Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hvem er han "arne" egentlig? Sikkert en fyr som de har tatt bildet av "pyntet opp" slik de hadde tenkt han og så har de bare skrevet en webside om han..who knows Morro erre lell, i morra må jeg ty til format c: PCen er så utrlolig ustabil, og nettverket er helt på trynet, måtte virusmakere å spyware fabrikanter brenne levende Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dimmer du i 19 timer eller har du dimmet etter 19timer? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dimmer du i 19 timer eller har du dimmet etter 19timer? Dimma etter 19timer.. Dvs fikk dimmebeskjed etter 15timer, men det tok jo jammen sin tid å komme seg ut.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Marvil: Prøvde du å slippe før du startet selve tjenesten? Lenke til kommentar
piit Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Mens vi snakker om militæret. Jeg har enda ikke fått innkallelse og lurer veldig på om jeg slipper? Eller er det ikke for sent å få det enda? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Millitæret er tull i grunn, for useriøst å dra inn hva som helst av folk å gi dem pistoler, kniver og makingevær... Det er faen ikke vanskelig å snike unna ettpar patroner på skytebanen når du holder på å stiller inn siktet og skyter "Family" med AG3, MP5 eller hva det skulle være. Det var en idiot som gjorde det da jeg var i millitæret men selvfølgelig turte ingen å sladre, ustabil type. Men det er kult å få mange nye venner der piit - Du får melding om sånnt i posten, ikke bry deg med å stresse med det for alt tar tid i millitæret. Endret 28. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Avtjen borgerplikten deres. Lenke til kommentar
piit Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 piit - Du får melding om sånnt i posten, ikke bry deg med å stresse med det for alt tar tid i millitæret. Ja, vet jeg får beskjed i posten. Men gjelder det om jeg IKKE kommer inn også? Når jeg var på sesjon kunne jeg velge når jeg ville inn, og da hadde jeg valget mellom juni, juli og august. Og siden man skal få innkallelse ca tre måneder i forveien, kan det jo se ut til at jeg ikke bli kalt inn. Eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 @Holger; Jeg var inne i 19 timer. Man får ikke gjort så mye da, siden man sover fra 23 til 6. Så jeg møtte opp, ble med i en Deltatropp (dimmetropp) som gikk først til legen dagen etter. Der får man vite om man dimmer eller ei (om man har legeattest). Jeg fikk dimme (dvs avgjørelsen kan bli overprøvd og kan da bli innkalt på nytt senere) og reise hjem. @piit; Det du skrev på sesjon er bare et "ønske". Ikke sikkert forsvaret ønsket det. Du kan vel bli kalt inn til du er 28 ellerno, det er sjelden dem glemmer noen. Er noen herfra som ikke har fått noe, de har ringt til forsvaret og hørt, men ikke fått vite noe mer. Om man binder seg til noe økonomisk kan man få utsette tjenesten. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Skal selv inn i garden i januar Gleder meg veldig mye. Noen andre som har vært i garden her ? B|Real hvor skal du ? Marvil hvor var du ? Og Plantronics DSP 500 er overlegent gaming headset, Koss er bra til lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg