piit Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 www.gothornot.com Mange artige bilder for de som kjeder seg. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 En annen ting, jeg har bestemt meg å trappe ned på cola-drikkinga. Men, appelsinjuice er vanedannende det også, derfor holder jeg meg unna det Drikker alltid hele pakken hvis min respektive mor kjøper det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Avvend deg på appelsinjuice! Det funka for meg; hver gang jeg fikk lyst på cola, bøtta jeg innpå litt juice i stede. Nå er cola-trangen helt borte + at jeg fikk streng beskjed fra legen om å kutte brus og sjokolade... kremtkremt Til din info så inneholder appelsinjuice mye sukker det også. Nei jeg skal gå over på vann jeg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Avvend deg på appelsinjuice! Det funka for meg; hver gang jeg fikk lyst på cola, bøtta jeg innpå litt juice i stede. Nå er cola-trangen helt borte + at jeg fikk streng beskjed fra legen om å kutte brus og sjokolade... kremtkremt Til din info så inneholder appelsinjuice mye sukker det også. Nei jeg skal gå over på vann jeg. Samme her. Må begynne med noe sprüdelwasser istedet. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Avvend deg på appelsinjuice! Det funka for meg; hver gang jeg fikk lyst på cola, bøtta jeg innpå litt juice i stede. Nå er cola-trangen helt borte + at jeg fikk streng beskjed fra legen om å kutte brus og sjokolade... kremtkremt Til din info så inneholder appelsinjuice mye sukker det også. Nei jeg skal gå over på vann jeg. Meierienes Juice skal være uten Og selv om du drikker sukkerholdig sådan, er det allikevel en begynnelse på slutten. Nikotinplaster er sikkert ikke helt sunt det heller, men hjelper det røykere til å kutte helt, så hvorfor ikke. Men klarer du kun vann (sprudelwasser er en fin start ja) er det best! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Meierienes Juice er uten tilsatt sukker, det er fremdeles massevis av sukker i den. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Alle har godt av litt sukker Gjør godt for kropp og sjel. Det er mer syren som tærer på tennene som er negativt med appelsinjuice Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Alle har godt av litt sukker Gjør godt for kropp og sjel. Det er mer syren som tærer på tennene som er negativt med appelsinjuice Selvsagt har man godt av sukker ja. Man får evig nok sukker i annen mat og godteri. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 La være å spise godteri da Jupp, jeg har svaret på alt, gitt Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Puss tennene med Solidox Syreblokk! Det er den ultimate tannkremen for konstant brus og godte spisende vesner som meg Jeg har ikke hatt et eneste hull eller noen form for rare tann ting etter jeg begynnte å bruke den Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Puss tennene med Solidox Syreblokk! Det er den ultimate tannkremen for konstant brus og godte spisende vesner som meg Jeg har ikke hatt et eneste hull eller noen form for rare tann ting etter jeg begynnte å bruke den Reklamering! *lage advarsel* Neh..nok moderering..sopranos Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Puss tennene med Solidox Syreblokk! Det er den ultimate tannkremen for konstant brus og godte spisende vesner som meg Jeg har ikke hatt et eneste hull eller noen form for rare tann ting etter jeg begynnte å bruke den Fikser'n allerede misfarga tenner pga mye rart i munnen og lite tannlege også? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Avvend deg på appelsinjuice! Det funka for meg; hver gang jeg fikk lyst på cola, bøtta jeg innpå litt juice i stede. Nå er cola-trangen helt borte + at jeg fikk streng beskjed fra legen om å kutte brus og sjokolade... kremtkremt Juice, selv den "uten" sukker, er mye verre enn brus for tennene. Og mange smarte folk drikker appelsinjuice til frokost før de pusser tennene. Smart! *not* :-) Hvis tannlegen din glemte å si det, så har han ikke mye peil. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ok...da fikk jeg det bekreftet...supporten i telenor har 0 peiling på data... Måtte en stygg sykdom komme å ta dem Jeg tapte 45 kr pga av dem Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ok...da fikk jeg det bekreftet...supporten i telenor har 0 peiling på data...Måtte en stygg sykdom komme å ta dem Jeg tapte 45 kr pga av dem Forventet du å vinne noe? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Forventet du å vinne noe? Åja... Skal love deg at jeg ikke gir meg før jeg får penga tilbake... FKS: De spurte hvilken pc jeg hadde (standar spm.) Jeg svarer at pc'en er selvbygd å ramser opp alt i maskinen.. Så får jeg mail hvor dem sier...: med selvbygd mener du at du selv har puttet i et nytt skjermkort? Er det en IBM, Packard Bell, HP osv? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ikke forhåndsdøm Telenor nå haddis, sikkert bare en n00b support dude som har fått seg sommerjobb Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Tja...for min del har jeg aldri hatt noen god support hos telenor... Men sikkert bare meg som er uheldig... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Sist jeg ringte telenorsupport, visste de ikke hva PPPoE var. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Sist jeg ringte telenorsupport, visste de ikke hva PPPoE var. Flott... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg