b-real Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har aldri hatt no problemer med å skyte måser. Måser plager vettet av meg om morgenen og jeg er sur og gretten og kan drepe hva som helst om morgenen hvis jeg blir vekt på en irriterende måte. Og, IPB 2 var koselig Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei *lete etter smilie som vinker men finner den ikke * ha en fin dag da.. Syns det ikke er msn på denna dataen, lurer på om jeg kan laste det ned uten at noen merker det.. Og nå var jeg logga på faktisk, selv om jeg kryssa av på å ikke väre det.. Det liker jeg ikke, hvem som helst kan jo bare få inn her da og late som om de er meg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Og nå var jeg logga på faktisk, selv om jeg kryssa av på å ikke väre det.. Slett kjeksene eller noe... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Mennesket er over dyrene. Mulig det, men utrydd alle dyrene så ser vi raskt hva som skjer med oss mennesker... Man skal respektere liv, ikke herje med det som man føler for det. For måkenes del, gjør de ikke stort annen skade enn å drite litt her og der. Er verre med de såkalte mordersneglene som ikke en gang er en del av det naturlige miljøet her til lands. Til dere som skyter måker: Om dere MÅ skyte disse dyrene, håper dere er gode og vettuge nok til å bruke skikkelig våpen og ammunisjon slik at dere ikke bare skadeskyter 99% av de. Om man flytter til et sted der man ikke er vant til miljøet, for det være innflytterens problem... Du kan ikke bare flytte til et sted å regne med at alt skal tilpasses deg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Jaja sånn er livet. Gir blanke i ka folk måtte mene om måse skytingen min. Begynner å bli mektig lei den sarkasmen og ironien din haltan. Anyways paintball utstyret er kommet. Orker eg å drasse ræven min ned på senteret og hente den innen 1time? *sukk* Edit: Skuddsikker som få. Kulen eg bruker går rett gjennom og har aldri bommet. Fuglene har dauet på stedet. Endret 27. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 *Vinke SnowDOG_ avgårde for å hente.* Lenke til kommentar
Launch Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Morsomt å få noe nytt å fikkle med SnowDOG_ Apport hehe Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=274537&hl= Noen som kan hjelpe ? For en crapy sommer det har vert til nå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Orket ikke. Bare en 15min til de stenger posten....tror eg. Henter imorgen tidlig istedenfor. Idag skal eg bare slappe av og spille litt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Nei, du kan gå til eieren og be han om å få hunden til å holde kjeft. Ja, og det tror du hjelper? Folk som binder hunden sin ute i 8 timer mens de er på jobb, og ikke hører etter når du ber de om ikke å gjøre det? 8 timers konstant bjeffing, dag etter dag, hele jævla ferien. Selv om jeg har jobbet i Dyrebeskyttelsen (Siviltjeneste) er det mer enn en gang jeg har hatt lyst til å hente noe hardt å slå i hodet på dyret. Men... jeg har ikke gjort det. Hvorfor? Fordi jeg respekterer dyr. Og hunder er ikke mer verdt enn måker, ettersom alt liv er like mye verdt. Uansett.... nå bor jeg ikke på landet lenger, så all bjeffingen jeg hører nå er ett par timer på kveldstid når folk er ute og lufter hundene sine. Hvorfor skal de alltid bråke så jævlig når de møter hverandre? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Du får gå og denge eieren med noe hardt i stedet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Du får gå og denge eieren med noe hardt i stedet Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Hvis eieren stikker fra en bundet hund i 8 timer og den bare bråker så få politiet til å hente den, så kan eieren bare lure på hvor den har blitt av når han kommer hjem og finner bare en taustump. Edit: Måser suger, de må begrenses i antall på en eller annen måte av folk som kan det og har lov til det. Endret 27. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Nå har jeg vært altfor mye i denne delen av forumet. Faktisk på forumet i det hele tatt; har nok å gjøre ellers. Mon tro om det er en slags avhengihetskode underbevistheten leser her? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Nå har jeg vært altfor mye i denne delen av forumet. Faktisk på forumet i det hele tatt; har nok å gjøre ellers. Mon tro om det er en slags avhengihetskode underbevistheten leser her? må være noe sånt her ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ah...bli spandert pizza på er alltid like artig En annen ting, jeg har bestemt meg å trappe ned på cola-drikkinga. Jeg drikker for mye og jeg kjenner at tennene ikke akkurat er i topp stand. Så fra nå av så skal det drikkes minimalt med cola. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Ah...bli spandert pizza på er alltid like artig En annen ting, jeg har bestemt meg å trappe ned på cola-drikkinga. Jeg drikker for mye og jeg kjenner at tennene ikke akkurat er i topp stand. Så fra nå av så skal det drikkes minimalt med cola. Avvend deg på appelsinjuice! Det funka for meg; hver gang jeg fikk lyst på cola, bøtta jeg innpå litt juice i stede. Nå er cola-trangen helt borte + at jeg fikk streng beskjed fra legen om å kutte brus og sjokolade... kremtkremt Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hvis eieren stikker fra en bundet hund i 8 timer og den bare bråker så få politiet til å hente den, så kan eieren bare lure på hvor den har blitt av når han kommer hjem og finner bare en taustump. Tror politiet har mer en nok å gjøre en å springe rundt etter forlatte hunder. @B|real: drikk cola bare i helgene, (helst bare lørdagen eller bare søndagen) og ikke drikk litt og litt gjennom hele dagen. Det er det konstante syre angrepet som ødelegger tennene Eller gjør som meg, ikke drikk brus i det hele tatt. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 møkk, der var jeg tilbake igjen allerede. hadet. gå vekk nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg