Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey! jeg fant ut at jeg måtte trene litt igjen. Uten og ha trent på leeenge så skulle jeg starte veldig

lett ,men fyf... så drit det er og starte opp igjen. Er jo så tungt at det nesten er fælt..

KJenner bare kreftene har forsvunnet ifra kroppen... Har gått ned i vekt og veier nå 66kg mot nærmere

70kg før... Jaja.. Så nå bruker jeg vell 2-3uker til og trene meg opp til omtrent det samme nivået som

jeg var på.. SKal også starte og spise sunt (eller unngå og spise det som er direkte usunt)

Må jo tross alt ta vare på kroppen..

Klarte heller ikke 3sett så jeg tok bare 2sett..

jaja.. Blir vell en ny kveld med depping og aleneværelse dette..

Lenke til kommentar

Nå er filmen rippet.. Det er en musikkvideo av en Jackass gruppe.. En av de bedre også.. Vil si at jeg og kalle (fikk den av han) satt og skrek nesten sammenhengende når vi så den... Men den er egentlig bare halvferdig så vi venter på resten.. Gleder oss ;)

Lenke til kommentar
NAAAHAAJS CFD! Flott tekst også!

Er du med på å lage den?

Nope.. FIkk den av kalle (som dere sikkert husker=P) og han var med i den gruppe før.. Han er med i videoen ,men ikke det lille klippet som er der.. Er bare sånn dere 2-3% av videoen det.

Lenke til kommentar

Hva er det du går glipp av da?

Uansett, ikke bra å være deppa..har vært det selv, og vil IKKE tilbake :grine:

Jeg er forresten ikke med noen dame atm..vi var bare på kino, hehe.

Og tineprosjektet funka! :woot:

2 stk kyllingfileter ligger og koser seg i panna atm :love:

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Nå har jeg vært på Rasta og bråket med noen fniseberter :lol: Vi ble en venn og dro med han på "festen" deres..(les: 6 jenter og 2 gutter - stygge som ******!!) også var vi skikkelig hyggelig som vanlig..Presenterte oss som vanlig...Så begynner jentene å glane på oss, snakke dritt om oss når vi stod uti gangen..Og da klikka det jo selvfølgelig for oss... Kalte dem noe jeg ikke skulle sagt, så skulle han ene GUTTEN banke oss...Makan altså!! Kaoskveld...Aldri på Rasta igjen. Søppelfolk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...