CFD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 jaja.. Da ripper jeg litt ifra den filmen som jeg har hatt en god latterkule over... 22mb på en 1min fil er litt mye så dette må pakkes og det tar tid.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hey! jeg fant ut at jeg måtte trene litt igjen. Uten og ha trent på leeenge så skulle jeg starte veldig lett ,men fyf... så drit det er og starte opp igjen. Er jo så tungt at det nesten er fælt.. KJenner bare kreftene har forsvunnet ifra kroppen... Har gått ned i vekt og veier nå 66kg mot nærmere 70kg før... Jaja.. Så nå bruker jeg vell 2-3uker til og trene meg opp til omtrent det samme nivået som jeg var på.. SKal også starte og spise sunt (eller unngå og spise det som er direkte usunt) Må jo tross alt ta vare på kroppen.. Klarte heller ikke 3sett så jeg tok bare 2sett.. jaja.. Blir vell en ny kveld med depping og aleneværelse dette.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Nå er filmen rippet.. Det er en musikkvideo av en Jackass gruppe.. En av de bedre også.. Vil si at jeg og kalle (fikk den av han) satt og skrek nesten sammenhengende når vi så den... Men den er egentlig bare halvferdig så vi venter på resten.. Gleder oss Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) http://home.no.net/ststst/Caught.in.action.copywrite.wmv Bare en liten del av musikkvideoen.. Pakket ned ifra 30mb.. EDIT og EDIT2 og EDIT3: Drittforum som gjør C om til copywrite.. Endret 15. november 2003 av CFD Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 4 poster etter hverandre CFD omg! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 snasen video CFD. Bah skal se Kill bill nå. Håper den er bra. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 NAAAHAAJS CFD! Flott tekst også! Er du med på å lage den? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 NAAAHAAJS CFD! Flott tekst også! Er du med på å lage den? Nope.. FIkk den av kalle (som dere sikkert husker=P) og han var med i den gruppe før.. Han er med i videoen ,men ikke det lille klippet som er der.. Er bare sånn dere 2-3% av videoen det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 snasen video CFD. Bah skal se Kill bill nå. Håper den er bra. Kill bill er jævli kul. Musikken, filmingen, alt..typisk tarantino. Men noe inni ******es overdrevet. Blod spruter som fra massasjedusjer på full guffe. Og @ CFD, den filmen var FET Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Kill bill er en utrolig bra film.... Har aldri sett en så givende film.. tenker vell egentlig ikke på filmen ,men opplevelsen når jeg så den var digg2k Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Bra jeg ikke er alene om å synes filmen var fet. Dama jeg så den med likte den ikke ****** og..nå skulle jeg lage meg kyllingfileter..og så er de frosne! ARGH! /me prøver en ny tiningsmetode..i gryte med vann som varmes opp Wish me luck folkens. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Skulle ønske jeg var med en dame nå jeg.. Tilogmed en mann ville ha gjort susen.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Skulle ønske jeg var med en dame nå jeg.. Tilogmed en mann ville ha gjort susen.. :nice: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Najs video, CFD som ble caught in action ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg er deppa for dagen jeg... FØr kunne jeg sitte i mange dager alene og bare ha det gøy ,mens nå så er det og være alene helt bånn i bøtta.. Kanskje fordi jeg vet hva jeg går glipp av når jeg er hjemme? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Hva er det du går glipp av da? Uansett, ikke bra å være deppa..har vært det selv, og vil IKKE tilbake :grine: Jeg er forresten ikke med noen dame atm..vi var bare på kino, hehe. Og tineprosjektet funka! 2 stk kyllingfileter ligger og koser seg i panna atm Endret 15. november 2003 av Alastor Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det er ikke noe gøy å deppe nei... hadde ikek du noe på gang med en dame da CeEff? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Bah, da har jeg sett kampen. Den gikk jo greit nok Lenge siden sist Norge gikk ut av en kamp uten varige men... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Nå har jeg vært på Rasta og bråket med noen fniseberter Vi ble en venn og dro med han på "festen" deres..(les: 6 jenter og 2 gutter - stygge som ******!!) også var vi skikkelig hyggelig som vanlig..Presenterte oss som vanlig...Så begynner jentene å glane på oss, snakke dritt om oss når vi stod uti gangen..Og da klikka det jo selvfølgelig for oss... Kalte dem noe jeg ikke skulle sagt, så skulle han ene GUTTEN banke oss...Makan altså!! Kaoskveld...Aldri på Rasta igjen. Søppelfolk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg