b-real Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 HalTan, tror ikke du skal ha så mye du skulle ha sagt angående å være pirkende og Jens har rett, det er akkurat slike ting du hadde kommet til å pirke på. by the way..tror jeg har sovet 19 timer i natt. La meg i 1800 elns..psycho..var så deilig og sove Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hello!Da har jeg vært en tur i dyreparken å på kjøpesenter med dama... Det var godt å se ho igjen etter 5 uker... Orker ikke å tenke på hvor mye penger jeg har brukt i dag Det koster å være kar! :!: Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hello!Da har jeg vært en tur i dyreparken å på kjøpesenter med dama... Det var godt å se ho igjen etter 5 uker... Orker ikke å tenke på hvor mye penger jeg har brukt i dag Hehe, pengeforbruk er sunt, men HELT ærlig er jeg glad jeg ikke har dame, så når jeg får penger kan jeg tenke hvordan jeg skal bruke de på meg selv Som en kis nevnte her, det koster å være kar Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 darkness| er vel ei jente etter det jeg har fått med meg? Uansett så drar jeg til Danmark i morra. Noen som vet hva det koster pr. kB. over GPRS fra Danmark med Telenor RingKontant? Etter å ha lest på telenormobil.no, virker det som om det koster det samme som fra Norge, 10 øre pr. kB. I såfall trenger jeg ikke å stoppe å være på hw.no og Messenger i ferien! Noen som vet om det virkelig koster bare 10 øre? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Skal gi deg kis, jeg Hehe, skulle se om noen merka Kine er meget jente ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Kvinner er dyr i drift elns. Anyways nyhet nyhet... Vi har fått flått her i huset. For&%#¤ kanskje eg har skrevet det før men tispen til min søster er her og eg fat 3bigass flått på henne og nå fant min mor flått vandrende rundt i gulvet så nå er min søster nede og kjøper expot til hundene og eg skal finne ut på nettet ka vi kan kjøpe for å drepe det som eventuelt er rundt om. Søs har fått nok kjeft for å ha tatt med seg hunden uten å skjekke om den har flått eller ei. Noen som vet ka eg kan gjøre for å desinfisere huset? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) VeXx,26/07/2004 : 17:01] hvor mye penger jeg har brukt i dag Hehe, pengeforbruk er sunt, men HELT ærlig er jeg glad jeg ikke har dame, så når jeg får penger kan jeg tenke hvordan jeg skal bruke de på meg selv Som en kis nevnte her, det koster å være kar ohhoo... Svei på kontoen, men er verdt det...fikk velge fint fint undertøy til henne Som sagt: koster å være kar... Endret 26. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Kvinner er dyr i drift elns. Anyways nyhet nyhet... Vi har fått flått her i huset. For&%#¤ kanskje eg har skrevet det før men tispen til min søster er her og eg fat 3bigass flått på henne og nå fant min mor flått vandrende rundt i gulvet så nå er min søster nede og kjøper expot til hundene og eg skal finne ut på nettet ka vi kan kjøpe for å drepe det som eventuelt er rundt om. Søs har fått nok kjeft for å ha tatt med seg hunden uten å skjekke om den har flått eller ei. Noen som vet ka eg kan gjøre for å desinfisere huset? Kill 'em all!! All of them! Har ikke peiling, men høres ikke sunt ut Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hello!Da har jeg vært en tur i dyreparken å på kjøpesenter med dama... Det var godt å se ho igjen etter 5 uker... Orker ikke å tenke på hvor mye penger jeg har brukt i dag Du har ikke sett dama på fem uker og dro på kjøpesenter med henne? Vet hva jeg hadde gjort Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hello!Da har jeg vært en tur i dyreparken å på kjøpesenter med dama... Det var godt å se ho igjen etter 5 uker... Orker ikke å tenke på hvor mye penger jeg har brukt i dag Du har ikke sett dama på fem uker og dro på kjøpesenter med henne? Vet hva jeg hadde gjort Høhøhø... Vell, andre ting som ikke bør nevnes Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Er man skjenert? Dama så jo happy ut etter en sinnsyk handle runde O0o0...i morgen blir det strandtur...vist det blir fint vær...så litt grilling... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) ...? Endret 26. juli 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Vil du bange henne? Hva er det for et spørsmål da? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hun der var jo slettes ikke værst. Hørt at motsetninger tiltrekker hverandre Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Vil du bange henne? Hva har du fått i deg i dag? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) ...? Hva er det for et spørsmål da? Bare tuller. Endret 26. juli 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg