Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

HalTan, tror ikke du skal ha så mye du skulle ha sagt angående å være pirkende og Jens har rett, det er akkurat slike ting du hadde kommet til å pirke på.

by the way..tror jeg har sovet 19 timer i natt. La meg i 1800 elns..psycho..var så deilig og sove :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello!

Da har jeg vært en tur i dyreparken å på kjøpesenter med dama...

Det var godt å se ho igjen etter 5 uker...

Orker ikke å tenke på hvor mye penger jeg har brukt i dag :cry:

Hehe, pengeforbruk er sunt, men HELT ærlig er jeg glad jeg ikke har dame, så når jeg får penger kan jeg tenke hvordan jeg skal bruke de på meg selv :)

Som en kis nevnte her, det koster å være kar ;)

Lenke til kommentar

darkness| er vel ei jente etter det jeg har fått med meg?

Uansett så drar jeg til Danmark i morra. Noen som vet hva det koster pr. kB. over GPRS fra Danmark med Telenor RingKontant? Etter å ha lest på telenormobil.no, virker det som om det koster det samme som fra Norge, 10 øre pr. kB. I såfall trenger jeg ikke å stoppe å være på hw.no og Messenger i ferien! :wee:

Noen som vet om det virkelig koster bare 10 øre?

Lenke til kommentar

Kvinner er dyr i drift elns. Anyways nyhet nyhet... Vi har fått flått her i huset. For&%#¤ kanskje eg har skrevet det før men tispen til min søster er her og eg fat 3bigass flått på henne og nå fant min mor flått vandrende rundt i gulvet så nå er min søster nede og kjøper expot til hundene og eg skal finne ut på nettet ka vi kan kjøpe for å drepe det som eventuelt er rundt om. Søs har fått nok kjeft for å ha tatt med seg hunden uten å skjekke om den har flått eller ei.

Noen som vet ka eg kan gjøre for å desinfisere huset?

Lenke til kommentar
VeXx,26/07/2004 : 17:01] hvor mye penger jeg har brukt i dag :cry:

Hehe, pengeforbruk er sunt, men HELT ærlig er jeg glad jeg ikke har dame, så når jeg får penger kan jeg tenke hvordan jeg skal bruke de på meg selv :)

Som en kis nevnte her, det koster å være kar ;)

ohhoo...

Svei på kontoen, men er verdt det...fikk velge fint fint undertøy til henne :whistle:

Som sagt: koster å være kar...

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Kvinner er dyr i drift elns. Anyways nyhet nyhet... Vi har fått flått her i huset. For&%#¤ kanskje eg har skrevet det før men tispen til min søster er her og eg fat 3bigass flått på henne og nå fant min mor flått vandrende rundt i gulvet så nå er min søster nede og kjøper expot til hundene og eg skal finne ut på nettet ka vi kan kjøpe for å drepe det som eventuelt er rundt om. Søs har fått nok kjeft for å ha tatt med seg hunden uten å skjekke om den har flått eller ei.

Noen som vet ka eg kan gjøre for å desinfisere huset?

Kill 'em all!! All of them!

Har ikke peiling, men høres ikke sunt ut :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hello!

Orker ikke å tenke på hvor mye penger jeg har brukt i dag :cry:

Du har ikke sett dama på fem uker og dro på kjøpesenter med henne? :scared:

Vet hva jeg hadde gjort :thumbup:

Lenke til kommentar
Hello!

Orker ikke å tenke på hvor mye penger jeg har brukt i dag  :cry:

Du har ikke sett dama på fem uker og dro på kjøpesenter med henne? :scared:

Vet hva jeg hadde gjort :thumbup:

Høhøhø...

Vell, andre ting som ikke bør nevnes :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...