Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hrmp. Har kjørt TRP til flyplassen nå to ganger. Og bli vekt og så sitte på og for så og finne ut at flyplassen var stengt. Så tilbake for å se om han hadde fått billeter til første fly som gikk til bodø, men neida..drar kl 1900 så det blir enda en tur tilbake wall.gif

2 gangen er det jo ikke no problem å kjøre tilbake, da vet man jo om det er kontroll eller ikke. :D

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk kan sove til middag. Dagen er jo ødelagt da

 

Å neida. Det er så deilig å hive seg på sofaen og slappe av et par timer. Så er man i toppform på kveldstid :yes:

Så ligger man hele natten uten å få sove og må på jobb halv 7. Men vi har jo alle våres døgnrytme.

Lenke til kommentar
Kan altids være greit med en flytevest når man er ved vannet ;) iallefall når folk frister med brett og ski :D

 

Selv prøver jeg desperat å komme meg til Skjeberg for å få møtt dama litt før jeg stikker til hytta.. hun jobber på rideleir der nede..

Skjeberg er et fint sted :p

Lenke til kommentar

Forbanna!! Nå er eg virkelig forbanna altså. Helsikens MØKKA vær!! Skulle ut med begge hundene og da eg hadde gått i ca 10-15min så begynte det å hølje ned som aldri før. Sånn typisk amazonas regn eller sånn regn som kommer før det lyner. Ble kliss våt helt inn til huden. Idag er eg virkelig i møkka humør. Stå opp med feil bein eller ka FAEN!

 

:mad::mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...