Peppep Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Er leeenge siden jeg har skrevet i SO3 nå Reiser til Spania (Alicante) om et par timer nå. Gleder meg! Regner med at dere har pumpet ut en del sider med SO til jeg kommer tilbake. Hade! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Reiser til Spania (Alicante) om et par timer nå. Gleder meg! God tur da! Håper du får det fint Jeg skal ikke stå på vannski før om noen timer da, hvis jeg tø hehe.. Skal være i båthavna klokka tre tror jeg, lurer på om jeg skal ta med meg vest eller ikke Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kan altids være greit med en flytevest når man er ved vannet iallefall når folk frister med brett og ski Selv prøver jeg desperat å komme meg til Skjeberg for å få møtt dama litt før jeg stikker til hytta.. hun jobber på rideleir der nede.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hrmp. Har kjørt TRP til flyplassen nå to ganger. Og bli vekt og så sitte på og for så og finne ut at flyplassen var stengt. Så tilbake for å se om han hadde fått billeter til første fly som gikk til bodø, men neida..drar kl 1900 så det blir enda en tur tilbake Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Haha pyy. Går og legger meg igjen. *sove mer* Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Skjønner ikke at folk kan sove til middag. Dagen er jo ødelagt da. Endret 25. juli 2004 av hwknut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Skjønner ikke at folk kan sove til middag. Dagen er jo ødelagt da. Er ingen problem. Og hvorfor blir dagen ødelagt? Fordi alle andre er oppe på det tidspunktet? Hah Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Bare jeg som har problemer med forumet nå? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Skjønner ikke at folk kan sove til middag. Dagen er jo ødelagt da Å neida. Det er så deilig å hive seg på sofaen og slappe av et par timer. Så er man i toppform på kveldstid Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Skal på båthavna og grille på en seilbåt, og kjøre vannski, "rumperister" og knebrett Hva er "rumperister"? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hrmp. Har kjørt TRP til flyplassen nå to ganger. Og bli vekt og så sitte på og for så og finne ut at flyplassen var stengt. Så tilbake for å se om han hadde fått billeter til første fly som gikk til bodø, men neida..drar kl 1900 så det blir enda en tur tilbake 2 gangen er det jo ikke no problem å kjøre tilbake, da vet man jo om det er kontroll eller ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 2 gangen er det jo ikke no problem å kjøre tilbake, da vet man jo om det er kontroll eller ikke. Takk jeg vet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Skal på båthavna og grille på en seilbåt, og kjøre vannski, "rumperister" og knebrett Hva er "rumperister"? Det er typen hennes. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Skjønner ikke at folk kan sove til middag. Dagen er jo ødelagt da Å neida. Det er så deilig å hive seg på sofaen og slappe av et par timer. Så er man i toppform på kveldstid Så ligger man hele natten uten å få sove og må på jobb halv 7. Men vi har jo alle våres døgnrytme. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kan altids være greit med en flytevest når man er ved vannet iallefall når folk frister med brett og ski Selv prøver jeg desperat å komme meg til Skjeberg for å få møtt dama litt før jeg stikker til hytta.. hun jobber på rideleir der nede.. Skjeberg er et fint sted Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Forbanna!! Nå er eg virkelig forbanna altså. Helsikens MØKKA vær!! Skulle ut med begge hundene og da eg hadde gått i ca 10-15min så begynte det å hølje ned som aldri før. Sånn typisk amazonas regn eller sånn regn som kommer før det lyner. Ble kliss våt helt inn til huden. Idag er eg virkelig i møkka humør. Stå opp med feil bein eller ka FAEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg