Anette_ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 .. hva slags båt har du/dere da? Skibsplast 655 med 140 hk, 2003 modell Også har jg en liten bever 380 da Nå er jeg hjemom og brenner en cd... Håper alle har det fint! stikker vel innom når jeg kommer hjem i kveld/natt.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Pokker da anette...glemte helt vekk bilen din Du ville ha den sort? *kjede seg* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Pokker da anette...glemte helt vekk bilen din Du ville ha den sort? *kjede seg* sort er sikkert fint Tenkte jeg skullle gå tilbake til festen nå men så kom typen min etter meg og nåp driver mamma, pappa, mormor og farmor å sjenker han Eller han fikk en wiskey eller noe sånnt, så da må jeg vente litt. *kjede seg* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Jaha...du kan jo bare glede deg til typen din blir full... Gutter har en uvane at dem blir drittsekker på fylla Endret 24. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) .. hva slags båt har du/dere da? Skibsplast 655 med 140 hk, 2003 modell Også har jg en liten bever 380 da Nå er jeg hjemom og brenner en cd... Håper alle har det fint! stikker vel innom når jeg kommer hjem i kveld/natt.. Den går nok bedre en våres.. Nidelv 24, plastsnekke deluxe.. og min lille pioner da: EDIT: er det bildet for stort ? i såfall, tell me! Endret 24. juli 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jaha...du kan jo bare glede deg til typen din blir full...Gutter har en uvane at dem blir drittsekker på fylla Pff...jeg blir bare kosesyk jeg Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 YESS Klarte å fixe skjerm knappen... Eller det vil si når jeg hadde løsnet skruene å jokket på dekselet for å så det av så må den ha lirket seg på plass, for jeg skulle snu skjermen å rive tak i den da jeg så at knappen var på plass (Nei haddis, ikke trene høyrehanda ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (Nei haddis, ikke trene høyrehanda ) Må det være høyrehånda alltid da? En de som skriver med venstrehånda..bruker ikke de venstra? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (Nei haddis, ikke trene høyrehanda ) Må det være høyrehånda alltid da? En de som skriver med venstrehånda..bruker ikke de venstra? Hmm...har ikke tenkt på det før.... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 .. hm. *teste* ( ) .. Nei, funker ikke Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (Nei haddis, ikke trene høyrehanda ) Må det være høyrehånda alltid da? En de som skriver med venstrehånda..bruker ikke de venstra? Hmm...har ikke tenkt på det før.... Jeg er "spesiell" da jeg. Skriver med høyre og holder bestikket omvendt. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (Nei haddis, ikke trene høyrehanda ) Må det være høyrehånda alltid da? En de som skriver med venstrehånda..bruker ikke de venstra? Det er jo høyrehånds mus de fleste har å man må jo bytte bilder Det er venstre muskelen som begynner å bli rimelig kraftig nå hehehe Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg ble litt fascinert av det bildet... , ble du? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) B|Real : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...iew=getlastpost :!: Endret 24. juli 2004 av dimdal Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 B|Real : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...iew=getlastpost :!: Tørr jeg si: pwnd? :!: Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 B|Real : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...iew=getlastpost :!: var jeg som postet den...var ikkeno vondt ment da, er ikkeno galt med bildet :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Greit...sånn dere skal være så må jeg ta på meg jernhanskene og drive pisking av dere Hehe, neida. Funneh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg