bjaa Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Nå er jeg endelig ferdig med å rake løv i regn vær..Deilig å komme inn igjen I kveld drar jeg til arendal , mulig jeg blir uten inett da for jeg har ikke fått koblet til router osv der nede enda... kjipt :/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ka skal du i arendal forresten? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Eg og familien har eit hus der nede, så eg får vell bli med familien. Det er ikkje så veldig mykje å finne på der nede men..Skulle hatt med noen venner ned eller no.. Det er ein kul nettcafe der nede da, kansje eg stikker innom der ein gang utover kvelden... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Damit det nye Dream Theater albumet er bra! Lenge siden jeg har hørt musikk som treffer rett i musikksmaken min, men det albumet gjorde det så absolutt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Damit det nye Dream Theater albumet er bra!Lenge siden jeg har hørt musikk som treffer rett i musikksmaken min, men det albumet gjorde det så absolutt. Det stemmer, det albumet er sinnsykt! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Da har jeg stått opp! Good Morning, skal på jobb kl 1700, ferdig 22.00 og da drar jeg til arendal. BjaA! Ser ut til at jeg blir der til imorgen. Bowling imorgen tidlig ??? SIer du? Kan jo dra med vifteovna og hvis'n gidder.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg skal å hjelpe til på et serverings sted i dag. Blei oppringt av en eller annen grund og spurt om jeg kunne tenkt meg å hjelpe de. Må stille i sort bukse og hvitskjorte Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Driver du og lager jackass CFD? Har prøvd ,men det er ikke noe for meg.... Men skal legge opp en fet sang som jeg klipper ifra videoen Er tilogmed folk som skyter med softgun på ballene sine.. Det ser vondt ut.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Vi husker jo alle Kalle, CFD's eksotiske danse-venn... EDIT: Endret 15. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 ok. Eg skal være sosial idag og ture opp til en kompis for å daffe og se på fotball kampen. Skal også lage SpringPole til hunden hans. Blir kult det. Men blir ikke før om en time eller 2. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Vi husker jo alle Kalle, CFD's eksotiske danse-venn... EDIT: Det er brent inn på netthinnen, umulig å få vekk. Våkner om natten av at jeg skriker med det bildet i hodet. Pulsen er godt over det som er sunt. : Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Vi husker jo alle Kalle, CFD's eksotiske danse-venn... EDIT: Det er brent inn på netthinnen, umulig å få vekk. Våkner om natten av at jeg skriker med det bildet i hodet. Pulsen er godt over det som er sunt. : *LoL* True true. Hehe men morsomt selv om det var litt weird. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Da er jeg back @ work... Kan noen pushe Dikky på IRC litt... Han må sende meg en mail... Takker! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Altså, jøvla møkkaselskapet ditt som ikke klarer å oppgradere passordet til email kontoen min! vel *sende info som pm istedet* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Oppgradere ett passord ?? Endre det mener du vel Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 hehe, ja .. Egentlig oppdatere. Endret passord på den sia for sikkert 20 min siden. Og først nå funker det :-S Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 TTT @ Telenor you know... BTW: wrong password @ psyBNC... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 DA stakk jeg ut! Har med sigaren og drikke.. Snakkes! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 hvor hvor hvor ??? skal nedover selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg