Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:roll: b|real: http://www.nvidia.co.uk/object/game_painkiller_uk.html

 

(/&%# en kompis ringte isted og ville at eg imorgen skal hjelpe han med å pusse opp den nettcafen i byn som faren har kjøpt. Anyways meningen var at eg skal hjelpe å male osv og etterpå skulle vi opp til han og dusje og ture tilbake til cafen og ha en liten venne vorspiel og gå på byn men mine foreldre nekter å ta seg av hunden fordi den klynker og stikker av ut av leigligheten. Han klarer faen meg å åpne låsen og hyler som om noen skulle ha skvist ballene hans. Arrgh!! Vil drikke!! har ikke vært på byn siden det var top20 konsert i byn. Var meningen eg skulle hjelpe han idag og men kunne da ikke pga hunden. :no:

 

Han må få faen vokse av seg den derre papagutt valpefakte dritten. Er dritt lei av det nå. :mad:

Lenke til kommentar
:roll: b|real: http://www.nvidia.co.uk/object/game_painkiller_uk.html

 

(/&%# en kompis ringte isted og ville at eg imorgen skal hjelpe han med å pusse opp den nettcafen i byn som faren har kjøpt. Anyways meningen var at eg skal hjelpe å male osv og etterpå skulle vi opp til han og dusje og ture tilbake til cafen og ha en liten venne vorspiel og gå på byn men mine foreldre nekter å ta seg av hunden fordi den klynker og stikker av ut av leigligheten. Han klarer faen meg å åpne låsen og hyler som om noen skulle ha skvist ballene hans. Arrgh!! Vil drikke!! har ikke vært på byn siden det var top20 konsert i byn. Var meningen eg skulle hjelpe han idag og men kunne da ikke pga hunden. :no:

 

Han må få faen vokse av seg den derre papagutt valpefakte dritten. Er dritt lei av det nå. :mad:

:lol:

Ah..den type painkiller :blush:

 

Kipt det derre med hunden din. Du har fått et aldri så lite handikap.

Du har ikke tenkt å prøve å få snakket med noen om tips for å få hunden din til å tåle å være alene?

For det kan ikke være så artig å være avhengig av å ha en hund som du ikke kan gå ifra noen timer.

Lenke til kommentar

Har da prøvd alt men ingenting funker. Snakket med noen folk som også hadde det problemet og de mente at det går over av seg selv når hunden blir over året. Han er jo bare 8mnd og er veldig valp i hodet enda. Jaja men eg lar han være alene hvis ikke foreldrene er hjemme. Da kan hyle lungene av seg.

Lenke til kommentar

Ja vi får håpe at han vokser det av seg, for å ha noe slikt hengende over seg hver gang man skal ut å gjøre noe kan ikke være no artig.

Ser bare hvor hjelpesløs min bestemor ble da hun overtok hunden etter min avdøde onkel hvor plaget hun var. Men hun har fått løst problemet np da heldigvis :)

Lenke til kommentar

Jeg var på verdens verste fylla igår. Våknet opp i et hus jeg aldri har vært i før, ingen hjemme, og jeg var klissblaut, så måtte jeg gå 2 km, klatre inn et vindu og hente hjelmen min, for så og kjøre hjem. Ja vet jeg sikkert hadde litt promille men det gir jeg meg faen i. I tillegg må jeg se etter ny mobil. :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...