SnowDOG_ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det beste var å lage en ny tråd der folk kan få skrevet litt og. Får jo ikke lov å gå off topic i off topic. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det beste var å lage en ny tråd der folk kan få skrevet litt og. Får jo ikke lov å gå off topic i off topic. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 @ ahpadt Skal spørre dem, tror de har kjøpt det på Europris eller en sånn jalla butikk, fins endel varianter av disse så se etter det når du er på shopper'n neste gang Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det beste var å lage en ny tråd der folk kan få skrevet litt og. Får jo ikke lov å gå off topic i off topic. Det er en som bor her på Laksevåg som har en hun som ser helt ut som hunden din! Det var den jeg så på damsgård/rimien den dagen. Så den både i dag og i går. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nå ligger jeg i senga mi pg skriver.. Digg med data på rommet! men det blir litt mye varme egntlig da Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Har nettopp unnet meg en halvliter cola etter nesten en uke på Lightbrus Hos meg er det slik: Lightbrus Man-Fre, Cola/Pepsi Lør-Søn. Kjøpte halvliteren tidlig i dag, og drakk den nå Natta haddis! EDIT: Anette: Derfor har jeg ikke ovn på rommet. Funker helt fint om vinteren også Endret 23. juli 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Anette_ Det er vel kjekkt med en PC som får plass under sengen hehe (Rart de ikke selger sånne på TV shop for der skal jo ALT gå ann å legge under sengen) Skulle lagd en slags solseng med madrass og skjerm bordplate som hviler på armlenene, ligge å knotte uten å få stiv nakke og sånnt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det beste var å lage en ny tråd der folk kan få skrevet litt og. Får jo ikke lov å gå off topic i off topic. Det er en som bor her på Laksevåg som har en hun som ser helt ut som hunden din! Det var den jeg så på damsgård/rimien den dagen. Så den både i dag og i går. Haha flere som har sett til den untatt eg. Var en liten jente som kom løpende og lurte på ka hunden til søsteren gjorde med meg. En annen gang var det en annen jente på 18-19 år som spurte om det var amstaff eg hadde og at den var prikklik hunden til søsteren hennes igjen og venner sier de har sett "hunden min" i byn. :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 @ ahpadt Skal spørre dem, tror de har kjøpt det på Europris eller en sånn jalla butikk, fins endel varianter av disse så se etter det når du er på shopper'n neste gang Yes. Takk. Natta på meg og. Natta. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det beste var å lage en ny tråd der folk kan få skrevet litt og. Får jo ikke lov å gå off topic i off topic. Vi får se hva det blir til. Det blir diskutert. Tror jeg skal se mere Sopranos nå. Har begynt å sett på nytt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Smokey and the Bandit på TV3 nå, genialt! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 LOLOlo11! Vi kan opprette deiligst.hardware.no LOLOl Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Forbanna møkka spill. Painkiller nekter å starte. jaja får laste ned mp demo da. :/ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) HalTan, u is teh smart ass!! Endret 24. juli 2004 av kaiern Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 LOLOlo11! Vi kan opprette deiligst.hardware.no LOLOl 1337 TEh h4xx0r stfu ? Det hadde vært fett med deiligst.hardware.no, men litt gay kanskje Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 *lots of stuff* Dere får arrangere et møte da... se hvem sin voff som er sterkest Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Da kunne folk liksom sagt "Gir det jeg får, koz!" til hverandre, hvor kult hadde ikke det vært a? SWEET!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) 50 p = msn! Endret 24. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg