Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:S korfor kan man ikke pusse tennene etter at man har drukket cola da? :S

Lurte jeg på og :dontgetit:

Syren i Colaen bløter opp noe greier utenpå tennene dine (som faktisk er veldig fint å ha), og når du pusser tennene skraper du bort dette belegget. Ikke så altfor bra :thumbup:

Lenke til kommentar
-Solidox Syreblokk

Den tannkremen der er utrolig ekkel! Får en forferdlig tørr og ekkel følelse i munnen etter jeg har pusset tennene mine med den. Derfor har jeg stoppet med den og heller ha gått over til en annen en.

 

Bruker vanlig tannkrem + munnskyld HVER dag. :) Det VIL lønne seg. Deilig å høre setningen "null hull" hver gang man er hos tannlegen!

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Fordi colaen løser opp emaljen på tenne og når du så pusser dem, sliter du vekk emaljen :(

Doh. :cry:

Har drukket omtrent 1,5liter cola om dagen denne ferien, og helt nederst på tennene mine( der det er sånne små tagger elns) er det begynt å bli gjennomsiktig?

 

Er det et dårlig tegn. :/

 

Har aldri hatt hull i tennene.

Forresten, jeg pleier og børste tenner etter jeg har drukket cola, men skal stoppe med det nu. :)

Lenke til kommentar

3¤"!#YHGB#E%¤w+40fi02efwqn

e3ifq2u8hi3fq9832hi4uf FAEN I %/¤Y¤%HG%¤FG#"¤#¤F JÆVLA INNSEKTER #¤%&(F"f\0984238h8hf2q3g\9wuefw3feq\0

 

Sorry, men klarer ikke styre meg.. Flyr innsekter rundt foran skjermen min hele tiden. Blir så sinnsykt forstyrra. Skal sette opp netting foran vinduet mitt i morgen eller om jeg finner det igjen, NÅ!

Lenke til kommentar
Fordi colaen løser opp emaljen på tenne og når du så pusser dem, sliter du vekk emaljen :(

Doh. :cry:

Har drukket omtrent 1,5liter cola om dagen denne ferien, og helt nederst på tennene mine( der det er sånne små tagger elns) er det begynt å bli gjennomsiktig?

 

Er det et dårlig tegn. :/

 

Har aldri hatt hull i tennene.

Forresten, jeg pleier og børste tenner etter jeg har drukket cola, men skal stoppe med det nu. :)

Dårlig tegn? Jepp. Cola og andre brusdrikker (kullsyren faktisk) etser bort emaljen, og har du børstet tenner etterpå... vel... få tannlegen din til å ta en statussjekk på etseskader på tennene dine.

 

Men de som drikker cola, har stort sett lite hull, ihvertfall til emaljen er etset bort, fordi colaen også etser bort plakk og andre ting som fører til hull. jeg mistenker til og med cola for å etse så mye emalje at hullene ikke blir dypere enn emaljen er etset bort... hvis dere forstår.

 

Etter at jeg begynte å drikke cola mer enn bare i helgene (en god del år siden), hadde jeg "aldri" hull lenger. Men før det... masse hull. Nervøs nå, ettersom jeg må kutte ned på colaforbruket.

Lenke til kommentar
Hvor lenge skal egentlig recent pic posten være stengt ?

Om det strides de lærde. Det er tre alternativer :

 

-Holde den stengt en periode, for så å åpne den. Lite trolig, ettersom det ikke har banket nok vett inn i skallen på de som spammet tråden enda (har skjedd to ganger allerede).

 

-Holde den stengt for ever, så kan folk ha det så godt :p (liksom)

 

-Holde den stengt for ever, og lage en ny tråd, versjon 2, som med babe-threaden, med klare regler som må følges.

Lenke til kommentar

@ ahpadt hehe de liker deg :p

 

Har en sånn insekt ting i kontakten, har ikke sett ei flue eller mygg her siden dagen jeg satte den inn, er en noname ting jeg fikk av gamlingene hvit og blå ting med noen hvite og gule skiver det står ZumZum på lukter mildt av sitron og eple og noen lukter nester pere.

Endret av Launch
Lenke til kommentar
@ ahpadt hehe de liker deg :p

 

Har en sånn insekt ting i kontakten, har ikke sett ei flue eller mygg her siden dagen jeg satte den inn, er en noname ting jeg fikk av gamlingene hvit og blå ting med noen hvite og gule skiver det står ZumZum på lukter mildt av sitron og eple og noen lukter nester pere.

åååååååå!!! Hvor kan jeg få tak i en sånn en?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...