Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WoW! Idag er det virkelig møkka vær!  :cry:

Så møkkete at jeg nettopp satt ute og spiste middag på terrassen med sol og 24 grader. :D

:mad: livet er urretferdig. Varmeste dag her i bergen var for uke siden og det var 21grader. Nå styrtregner det og eg måtte ut med hunden. Er klissvåt nå. :thumbdown:

 

:cry: været f*cker humøret mitt.

Lenke til kommentar
Denne dagen er ikke den beste, det renger og er ikke lyst å fint ut, sitter alene hjmme med pcen, har ikke skikkelig cola(club cola) og jeg må opp klokka 6 i morgen... Jaja, se på CSI å håpe humøret går opp.

AHA! Jeg visste det var noe jeg hadde lyst på!! *labbe ned i kjelleren og hente meg cola* tasty.gif

 

Edit: AAAAAHHH!! Det var digg. :cool:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Hvis man drikker cola i helgene bare så blir det ekstra digg å drikke det. Nå gjør eg det slik at eg unngår å drikke cola i ukedagene. Nå sitter eg her med en halvliter cola og bare koser meg. :D Ahhhh......

Jeg drikker også cola kun i helgene. Som du sier, ekstra digg da. Men jeg har forbud mot å drikke cola egentlig da. Før drakk jeg ett glass eller to hver dag, og sist jeg var hos tannlegen ble det påvist store etseskader på tennene mine. Forbud mot cola, juice, kullsyreholdig drikke (til og med Farris) og egentlig alt som ikke var vann og melk. Men... jeg lar meg selv drikke cola i helgene da... min eneste last :love:

 

Så... be aware folkens. Coladrikkingen kan føre til at jeg må bytte ut tennene mine med kroner, og det er dyyyyyyrt!

 

Tips som jeg har begynt å benytte meg av etter denne sjokkmeldingen :

 

-Fluorskyll

-Tanntråd

-Sukkerfri tyggegummi

-Solidox Syreblokk

 

Og for Guds skyld... ikke puss tennene de første timene etter du har drukket cola/brus/juice. Det er det verste du kan gjøre mot tennene dine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...